#14

221 32 22
                                    

Тейонг излезе от имението си, а след него се влачеха Джемин и Шяоджун, които го бяха забеляза ли да излиза от офиса си с бясна скорост.

-Тейонг, къде отиваш?-попита разтревожено Нана не разбирайки на къдр бе тръгнал червенокосия.

-Хьонг, отговори ни!-извика китаеца, виждайки че другия явно не ги чуваше.

Тейонг се спря и погледна сериозно към двете момчета, които също се спряха на място.

-Нана, извикай Хечан и Ронджун. Шяоджун, ти извикай Чонло и ЯнгЯнг.-наредим им червенокосия.-Трябва да отидем по най-бързият начин в Новият Глентел!

Тейонг се обърна назад, виждайки че колата му вече бе пристигнала. Тъкмо щеше да се качи в нея, когато гласат на китаеца го спря.

-Какво става, Тейонг?! Защо така изведнъж скочи?!

-Джони е хванал Юта, Джехьон и Дойонг. Възможно е и Тен. Затова нямаме много време. Извикайте всички вампири да седят в близост до имението на Джони, но нека да се крият.

Това бяха последните команди на Тейонг и той влезе в колата, и каза на шофьора на къде да кара. Трябваше да стигне колкото се може по-бързо там преди Джони да е решил да направи нещо с тях.

°•°•°•°•°•°•°•°

Тен отвори сънено очи. Пред него стояха закованите Джехьон и Юта, които все още бях в безсъние. Обърна се на дясно, виждайки Дойонг, който също беше окован и в безсъзнание, но по по-различен начин. Той усети някаква тежест на лявото си рамо и щом погледна към него видя заспалия Кун, който му лигавеше цялата риза.

-Значи ти си първият събудил се,така ли, Читафон?

Чу се така познатия глас на Джони и тайландеца извърна глава към него. Джони и още едно момче, което бе много по-ниско от чернокосия, горе долу колко тайландеца. Върколака бе поставил ръката си на кръста му, което причини силна болка в гърдите на брюнета.

-Джони, защо си хванал и невинни хора?-говореше доста разтревожено непознатото момче до Джони.-Нали обещахме да не замесваме невинни хора в този спор? Тогава защо тези двамата са тук?

-Защото не са невинни, любими!-чернокосия се наведе и целуна бузата на момчето до себе си, а то я потърка нацупено.-Теил,стига си правел така!-нацупи се чернокосия.

『Glentel』JohntenWhere stories live. Discover now