#27

210 31 31
                                    

Тен тръгна към кабинета на японеца, надявайки се че той щеше да бъде там. След като му се случи това с глупавата задача от Сиченг и Дойонг, му трябваше човек, на който можеше да се оплаче и дори да е възможно да им отмъсти.

Можеше да звънне на Кун или да отиде в имението си, където би трябвало китаеца да е и да си гледа един от любимите си сериали. Но предпочете да види Юта, искаше да се увери, че той е добре. Откакто разбра малката тайна на другия, не можеше да спре да мисли за него и неговото здраве. Толкова много се притесняваше за него.

Тайландеца застана пред вратата на кабинета на приятеля си и почука. Щом чу гласа на другия от вътре, който му каза едно "Влез", той натисна дръжката и отвори вратата, влизайки вътре.

Ококори очи от изненада, щом в стаята видя не само Юта, а и Дойонг. Затвори вратата и побърза да се настани на другия свободен стол до бюрото на японеца.

-Здравейте.-поздрави весело той, наблюдавайки двамата си приятеля.

-Здрасти, Тени.-отвърна му с усмивка на лице Накамото и помаха леко.

-Здравей, Тен.-Донс също му се усмихна и след това отново върна скептичния си поглед върху японеца.-Юта, спри да се инатиш и просто ела да те прегледам. Знаеш, че Тейонг ще се ядоса ако не го направя, а и си личи че не си добре.

-Дойонги, добре съм. Няма нужда да ме преглеждаш и ако може да бъдеш така добър приятел да кажеш на моя скъп годеник, че нищо ми няма.-каза мило русия и взе някакви папки с документи от долния шкаф на бюрото. Отвори ги и започна да разгледа различните документи.

-Не бих искал да лъжа Тейонг. Веднага ела да те прегледам, Накамото Юта!-отвърна му строго чернокосия

Тен наблюдаваше тихо разговора на двамата му приятеля, тревожейки се. Трябваше да помогне на Юта по някакъв начин да скрие това, че е бременен. Тайландеца беше единствения човек, който знаеше за това и това бе негова длъжност да скрие тайната му.

Той започна да се оглежда в стаята, опитвайки се да намери някаква различна тема за разговор,но нищо тук не можеше да му помогне. Загледа се в другите двама и изведнъж му хрумна нещо.

-Много ми е интересно, как вие двамата започнахте да излизате с Тейонг и Джехьон? Помня, че изобщо не ви бяха приятни.-попита той с широка усмивка на лице, привличайки вниманието на останалите.

『Glentel』JohntenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora