Хендери заведе Теил в библиотеката, където щеше да ги чака русокосият вампир. Когато двамата забелязаха вампира да седи там, върколакът си отдъхна. Не бе сигурен дали любимият му ще бъде наистина съгласен да заведе по-големият при Тен, но сега когато го видя да седи там, му олекна.
Те застанаха до Шяоджун, който веднага щом усети присъствието им, се обърна, гледайки ги малко подозрително. Или поне Теил гледаше така.
-Благодаря ти, че се съгласи да ни заведеш при Читафон, Шяоджун. Обещавам, че ако ни хванат, няма да замесвам името ти.-каза Теил, което бързо накара русокосия да се намръщи.
-Не знам какво си намислил, но не си мисли, че няма да бъда с вас през цялото време. Смятам да остана и да пазя Тен хьонг от теб.-заяви твърдо Джун и тръгна към входа на библиотеката, като преди това не забрави да стрелне гаджето си с намръщен поглед.
Хендери автоматично вдигна рамене, защитавайки се като показа, че не знае нищо. Де факто знаеше само, че Теил иска да говори с тайландеца и нищо друго. Нямаше си представа дори за какво ще си говорят. Колкото и да опитваше да разпитва по-големият, другия все му повтаряше, че това не свързва пряко него и за това не трябвало да знае или пък сменяше темата като подхващаше неща, като това, че е станал по-висок и по-умен. Личеше си, че съпруга на брат му не искаше да му каже нищо за разговора, който смяташе да проведе с вещера.
-Значи това е прословутата библиотека.-обади се Теил, привличайки погледите на другите двама.
-Не си ли идвал тук? Тя не е нова.-попита го той, гледайки го учудено.
По-големият поклати отрицателно глава, след което се намръщи.
-Май съм идвал веднъж, но тогава бях гимназист и бях с Джони. От него ден не помня почти нищо.-отвърна.-Този ден с него разбрахме всъщност, че съществуват върколаци, вампири, магьосници, вещици и тем подобни същества.-изведнъж той се засмя без глас, което учуди двамата по-млади.-Тогава бях много уплашен и сигурно за това не помня много. Но пък може и да е защото не харесвам библиотеки или пък защото в него ден имах контролно по математика.
-Как помниш, че си имал контролно по математика, а не помниш как изглежда това място?-попита Шяоджун, гледайки го объркано. Намираше човека за много шантав и странен.
-Защото ако госпожата ти е толкова луда и гадна колкото моята, ще помниш всяко нейно отвратително контролно, на което си получил поредната си двойка. Още се чудя как завърших при нея.-отвърна с усмивка на лицето Теил и побърза да влезе по-навътре в сградата.
YOU ARE READING
『Glentel』Johnten
FanfictionТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...