#32

203 26 27
                                    

Тейонг гледаше объркано и в същото време изненадано към японеца. Какво говореше Юта? Той изобщо осъзнаваше ли в какво се забъркваше?

-Какво каза ти?!-извика ядосано момичето, докато гледаше с убийствен поглед Накамото.-Как така!? Това е невъзможно!-тя погледна към червенокосия и хвана силно ръката му. Погледна го с мили очи, нацупи устни и смени тона си на нежен и внимателен.-Тейонги, защо този странник говори такива глупости?

Преди да има възможност Тейонг да каже и дума, Юта отново постави ръцете си на лицето му и го придърпа в целувка. Червенокосия затвори очи и се остави на другия.

Русокосия не знаеше какво точно правеше. Много добре знаеше, че след като свърши всичко това щеше да пропадне в дън земя, но поведението на това момиче го дразнеше. Защо е толкова сигурна, че ще получи Тейонг. Той не я обичаше.

Отдели се от устните на другото момче и върна злобния си поглед върху вампирката.

-Тейонг обича мен,затова вече няма нужда са му бъдеш годеница.

-Моля?!-Соджин извика разгневено.-Как си позволяваш да говориш такива глупости!? Нещастник малък!-тя вдигна ръка, готова да удари японеца, когато червенокосия не я спря. Той сграбчи ръката ѝ, при което и привлече вниманието.-Т-тейонги?

Червенокоското я гледаше студено, очите му показваха колко ядосан бе той. Той пусна ръката ѝ като с това леко я изблъска и тя падна на земята.

-Т-тейонг, т-ти какво...

-Соджин, никога повече не си и помисляй да докоснеш и с пръст Юта. А до това с годежа ни, всичко се отменя.-гласа му беше твърд, карайки младото момиче да настръхне от страх.-Аз наистина обичам Юта.

-Т-ти лъжеш!-извика изплашено тя.-Няма начин да си се влюбил в него! Та той е...той не е чистокръвен като мен!

-Откъде си толкова сигурна, че не е?-попита злобно и надменно той, повдигайки едната си вежда.

-Н-но той...

Преди Соджин да може да каже каквото и да било, червенокосото момче сграбчи китката на другия, като направи дълбок разрез в ръката му.

Накамото изръмжа гръмогласно, но не отдръпна ръката си. Не знаеше какво прави червенокосия, но му имаше пълно доверие.

Тейонг прокара пръсти през окървавената китка на русокосия. Вдигна своята ръка близо до лицето на момичето, което го гледаше объркано и изплашено.

『Glentel』JohntenWhere stories live. Discover now