Джони влезе в стаята си, отваряйки вратата с крак, като я удари твърде силно, при което тя се откачи от пантите си. Сгромоляса се на пода пред него, издавайки силен шум. Това само го ядоса още повече и той извъртя очи изнервено.
Прескочи вратата и влезе навътре в стаята, започвайки да се оглежда наоколо. Смяташе да говори с Теил и да му обясни къде ще седи по време на наближаващата война. Искаше по-големият да бъде в безопасност, защото не знаеше какви решения ще вземе Тейонг. Вампирът сигурно би го изненадал с някоя внезапна атака и поради това той не искаше Теил да се окаже на бойното поле.
-Теил?-той смръщи вежди, когато не видя другото момче наоколо.-Теил!
Влезе по-навътре в стаята и отново започна да се оглежда, но все още не виждаше къде бе другото момче. Насочи се към банята и щом я стигна, почука по нея. Не получи никакъв отговор, което го притесни още повече. Отвори вратата леко, след което надникна вътре, но нито видя някой вътре, нито видя водата да е пусната.
Отдръпна се от вратата и тръгна към големият им гардероб. Побърза да разтвори вратите му и започна да оглежда вътре дали другия не се бе скрил вътре. Но все още не го намираше.
Видя се принуден да извади телефона си и да набере номера на по-големият. Зачака да му бъде вдигнато, докато слушаше досадната песничка на оператора си. Извъртя очи, когато разбра, че песничката започваше отначало. Не стига, че бе достатъчно притеснен да не се е случило нещо с Теил, а ами сега му се налагаше да слуша тази досадна песен.
-Хайде, Теил, вдигни.-започна да си мърмори той, докато хапеше изнервено устната си.-Вдигни, вдигни...
-Кажи бе, Джони. Какво толкова има?-чу се гласа на по-големият от другата страна на слушалката.
-Къде, по дяволите, се намираш, Теил!?-извика Йонгхо вече не можеше да въздържа пристъпа си на гняв.-Знаеш ли от колко време те издирвам!?
-Какво си ми се развикал толкова!?-Теил също повиши тон, ядосвайки се от грубото му държание.-Исках да се разходя малко! Аз съм по-голям от теб и имам правото преспокойно да си се разхождам къде пожелая и когато пожелая!
-Поне предупреждавай някого, щом смяташ да излизаш! Знаеш ли колко много се притесних за теб!?-Джони удари силно по едната вратата на гардероба.-Много добре знаеш колко опасно е в момента да се разхождаш сам по улиците! Ами ако някой вампир те бе видял, а!? Знаеш ли колко рисковано е това да си сам!?
ESTÁS LEYENDO
『Glentel』Johnten
FanficТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...