#7

227 31 31
                                    

Кун му стана скучно да лежи в стаята си, затова излезе от нея и се запъти към тази на тайландеца. Открехна леко вратата, проверявайки дали другия спи или да ли бе сам. Другия си седеше на дивана и разглеждаше нещо.

-"Вещери и вещици.".Ето го и моя вид уж!-възкликва момчето, което бе седнало на дивана.

Китаеца влезе навътре и се облегна на дивана.

-Нали нямаше да гледаш измислиците на дядо си?-каза Кун, а другото момче се стресна и подскочи уплашено.-Стреснах ли те? Съжалявам.

-Няма нищо. Просто наистина не мога да приема това, че дядо ми е писал подобни неща.-говореше замислено по-ниския.-Ами ако е възможно...не знам да съм наистина вещер и да съм нужен на някого?

Китаеца повдигна рамене, показвайки на другия, че не знае.

-Ще продължиш ли да четеш това за вещерите и вещиците? Ако не, ми го дай на мен да го прочета. Стана ми интересно.

Тен върна вниманието си в дневника на дядо си и го отвори на страницата за вещери и вещици.

-"Вещерите и вещерите също древни същества, които са били родени хора, но биват прокълнати от магьосници, защото не се държали подобаващо с тях. Те са като хората, но притежават вълшебни сили и правят всякакви отвари. Има два типа вещери и вещици- добронамерени и зли. Злите са тези, които изпитват огромна омраза към всички същества, особено магьосниците, задето са ги превърнали в такива или някой техен роднина. Те биват заловени и държани в специални затвори от магьосника на съответния град или село. Добронамерените са тези, които помагат на магьосниците и се опитват да опазят всяко едно същество. Вещерите и вещиците поначало използват пръчици, които увеличават магията им, но те я притежават и без тях. Те са създателите на повечето магически предмети."

-Ама магьосниците и вещирите не са ли еднакви? В смисъл и двата вида правят магии с пръчици?-попита китаеца, който се настани на дивана и започна да разглежда бижутата на масата.- А тези бижута за какво са?

Тен поглед към бижутата и се замисли, опитвайки се да си спомни кое за какво беше.

-Медальона те прави невидим, а пръстена безсмъртен.-каза тайландеца и взе пръстена,след което хвана едната му ръка и сложи пръстена.-Понеже ако това, което прочетох е вярно е по-добре да си сложиш пръстена.

『Glentel』JohntenWhere stories live. Discover now