Тен не можеш да отдели очи от другото момче пред него. Не можеше да повярва какво му бе казал русия.
-К-какво? Юта, ти наистина ли каза, че си...
-Да, Тени. Бременен съм.
-А-ама т-това е....това е страхотно! Ще ставам чичо! Ще ставам чичо!-викаше радостно той.
-Шшт, по-тихо, Тени.
-А, да, съжалявам.-той се почеса нервно зад врата.-Тейонг сигурно се вълнува много нали?
-Ами не точно...
-Какво?! Как може Тейонг да не се вълнува, че ще става баща!? Какво да не би да иска да се откажеш от собственото си дете!? Какъв годеник е изобщо ако не иска собственото ти дете...
-Тени, успокои се и моля те спри да обиждаш Тейонг.-каза Юта и постави едната си ръка на рамото му.
-Ама той не иска детето ти и аз просто...
-Никога не съм казвал, че той не иска детето ми.
-Тогава какво?-попита доста объркано Тен и се почеса по главата.-Защо Тейонг не се радва?
-Защото не знае.
-Какво?! Ама защо не знае?
-Не знае, защото не съм му казал. Не съм казал на никого освен на теб.-обясни му Юта, след което стана и взе някакви документи и ги постави в един от шкафовете. Взе някакви папки и отново се върна на мястото си, започвайки да ги разглежда.
-Ама защо не си казал на никого? Или добре може да го пазиш в тайна от останалите хора, но не трябва ли да кажеш на Тейонг. Все пак детето е и негово...-тайландеца направи кратка пауза и погледна подозрително към приятеля си.-Нали е негово дете? Да не би да си казал на любовника си?
Щом чу това, русокосия ококори очи и вдигна погледа си към другия. Не можеше да повярва на това, което бе казал Тен. Как ще си помисли подобно нещо?!
-Какво, по дяволите, Тен?! Никога не бих изневерил на Тейонг. Това е напълно невъзможно.
-Тогава защо не искаш да му споделиш тази страхотна новина? Сигурен съм, че Тейонг ще се радва ужасно много.-каза брюнета и се усмихна широко на другото момче срещу него.
-Защото в момента вампирите и върколаците са във война. Няма как да кажа на Тейонг, че съм бременен, защото иначе няма да ми позволи да се включа във войната или изобщо да изляза от имението. Той със сигурност ще ме заключи в стаята ни и ще ми отключва само, когато той влиза вътре в стаята ни.-обясни му Юта и продължи да си върши работата.
ESTÁS LEYENDO
『Glentel』Johnten
FanficТен се връща в родния си град, където разбира неща за града и себе си, които никога не си е представял, че са възможни. Дали ще успее да разбере всички тайни, които крие това място или ще се провали в това си начинание? И дали ще успее да спре бушув...