I.Prolog

3K 98 6
                                    

Jak się czuje dziecko nie kochane? Jak się czuje dziecko które widzi że jeden rodzic stara się dać miłość za dwoje? Jak się czuje kiedy zostaje sam na sam z nie kochającym go rodzicem który przejmuje się tylko dobrym imieniem i zasadami?

Łatwo na to odpowiedzieć, dziecko nie kochane czuje się zupełnie jak opuszczone zwierzę ma nadzieję na to że będzie miało okazane miłość ale w większości przypadków tak się nie dzieje, czuje dumę do drugiego rodzica który stara się całymi siłami żeby dziecko mogło mieć wesołe i szczęśliwe dzieciństwo, czuje się tak jak najgorsze gówno szmata i nic nie znaczący ssak. Czuje jak każda radość którą w życiu zdobywał ucieka od niego bo organizm nie umie się nagle przyzwyczaić do życia bez radości lecz później po 2 czy 5 latach życie bez radości to norma a bez uczuć to codzienność.

Tak oto ja skończyłam moja historia w skrócie jest dość krótka. Ja, 2 siostry mama i ojciec który chciał żeby któraś z jego córek wypełniła obowiązek i nosiła przy dupie blachę ale niestety kiedy dwie pierwsze siostry tego nie zrobiły i uciekły tak po prostu zatraciłam wiarę w ludzi, zostawiły mnie z tyranem bo same nie chciały się męczyć do tej pory wspominam ich słowa

-Cami pamiętaj wrócimy po ciebie zawsze-i czekałam rok, dwa, trzy, pięć aż przestałam czekać bo zdałam szkołę policyjną z wysokimi wynikami i dostałam się do Głównego komisariatu policji w Miami. Przez pierwsze 3 lata służby było dobrze miałam łatwe sprawy które szybko się rozwiązywały aż nie trafiła się sprawa która mną wstrząsnęła. Brutalne zabójstwo i gwałt 12 letniej Ellie sprawa przez którą nie mogłam spać po nocach, wszędzie węszyłam aż wywęszyłam że sprawcami byli synowie szych w Miami, mimo zgłoszenia sprawy wyżej proces się nie odbył a ja zostałam zdegradowana na niższy stopień ponieważ miałam "za duże zaangażowanie prywatne w sprawę". Po tym otrząsnęłam się zobaczyłam że mój ojciec się nigdy nie zmieni więc szybko chwyciłam za papiery rozwodowe i udało się  mi rozstać się z tym idiotą którego jako męża wybrał mi ojciec i mogłam być wolna od nich popierdolonej grupki.

I tak od 2 lat mieszkam samotnie w małej kawalerce jeżdżąc starym Jaguarem XJ rocznik '80 i codziennie chodząc do baru dwie ulice dalej żeby zapić swoją głupotę, brak kontaktu z siostrami i matką oraz samotność która dość wyraźnie mi doskwierała ale nie lubiłam tego pokazywać. A reszta mojej historii jest prosta miłość zdziała cuda lepsze niż drogie whisky oraz jedna osoba może zmienić postrzeganie przez ciebie świata o 90 stopni, zapraszam.

Oto prolog kurw nawet nie wiem co napisać, mam nadzieję że ta książka się wam spodoba i zaczekacie bo kolejna premiera jest w środę (05.05)
Miłego dnia xoxo

Moja barmanka||CamrenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz