BÖLÜM 15: SONUNDA

1.6K 36 0
                                    

İyi okumalar.

Yazım hatalarım varsa şimdiden kusura bakamayın.

Egehan'ın Ağzından

En sonunda Burçin ve Buğra'ya dair bir iz bulmuştuk.Bütün adamları topladım ve kaldıklarını düşündüğüm evine doğru yola çıktık.Çok hızlı gidiyodum ve korumalar arkada kalmışlardı.Telefonum çalmaya başladı.

Ne var

Abi çok hızlı gidiyosun kaza yapıcaksın yavaşla biraz.Hem göremiyoruz seni. 

Hızlanın o zaman Kerem, ben yavaşlayamam, diyerek telefonu kapattım.

Eve iyice yaklaşmıştım. Çok uzak olmayacak şekilde arabayı durdurdum ve indim.Arkadan da Keremler geldiler. Evin ışıkları yanıyodu. Hızlıca ilerlemeye başladık.Evin etrafında bir sürü koruma vardı. Keremlere işaret yaptım ve ikiye ayrılıp evin etrafını sarmaya başladık.

Burçin'in Ağzından

Gözlerimi yavaşça açtım karnımın ve belimin ağrısı geçmişti. Yavaşça ayağa kalktım ve dışarıya doğru baktım.Gece olmuştu artık uyku düzenimde boka sarmıştı. Aşağıdan ses gelmiyordu, sessizce aşağıya indim Buğra koltukta uyuyordu.

Tekrar yukarıya odaya çıktım ve pencereden dışarıya bakmaya başladım. Etrafta bir çok koruma vardı ve benim burdan kaçmam imkansızdı. Çalıların harket ettiğini gördüm ama hayvandır diye çok dikkat etmedim. Ardından iki kişi geçti ve geçenlerden biri Egehan'a çok benziyodu ya da ben benzetmiştim.Ardından iki kişide bana doğru döndüler. Cidden bu Egehan'dı. Sessiz olmamı işaret etti ve ilerlemeye devam ettiler.

Sessizce odadan çıktım ve tekrar Buğra'nın yattığı odaya döndüm. Kıpırdamaya başladı ama uyanmadı. Aklıma beni kelepçelediği zaman geldi ve yukarı odaya kelepçe almak için ilerlemeye başladım.

"Güzelim" siktir uyanmıştı.

"Efendim" dedim kısık bir sesle.

"Gel yanıma, ağrıların geçti mi?" yanına doğru ilerledim.

"Evet geçti" dışarıdan silah sesleri gelmeye başladı.

"Lan noluyor?"

"Bi-bilmiyorum" dedim yine kısık bir sesle.Buğra cama doğru ilerledi.

"Lan bunlar Egehanlar. Bana bak sen mi söyledin nerde olduğumuzu"

"Ha-hayır ben nerdeyiz onu bile bilmiyorum nasıl söyliyim"

"Yürü"dedi kolumdan çekerek.

"Bırak beni, bırak"

"Madem Egehanlar gelmiş seni hazırlayalım" dedi küçük odaya sokarken. Hayır ya yine mi beni kelepçeliycekti.

"Güzelim zorluk çıkarma bir an önce bitsin" dedi kollarımı yatağa kelepçelerken.Ardından üstümdekini yırtarcasına kollarıma kadar çıkardı.Ardından da kemerini çıkardı.

"Lütfen yapma, lütfen"

"Üzgünüm" dedi ve karnıma vurdu.Çok yüksek sesle bağırmıştım ve büyük ihtimal silah sesleri olsada herkes duymuştu.

"Güzelim lütfen bağırma"

"Yapma o zaman alçak herif" Tekrar vurdu. Cidden çok acıyordu. Yüzüstü yatırdı ve yine sırtıma vurmaya başladı.O sırada dışarıda silah sesleri kesilmişti.

"Demek buraya kadarmış güzelim" dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı.

"Lütfen bir kere olsun karşılık ver, seni çok seviyorum"demesiyle tekrar öpmeye başladı.Ardından silah sesi duyuldu ve üstüme yığıldı.

"Burçin bebeğim iyi misin"

"Hı hı" dedim şokun etkisiyle.

"Tamam sakin ol, Kerem alın bu piçi" iki kişi geldi ve üstümden Buğra'yı aldılar.

"Güzelim canın acıyor mu?"

"Biraz"

"Tamam dur bebeğim şu kelepçeyi çıkaralım önce" dedi ve kelepçeyi çıkardı ardından üstüme hemen bir şeyler giydirdi.

"Lütfen gidelim burdan nefes alamıyorum."

"Gel bebeğim gidelim" dedi ve beni kucağına aldı.Hızlıca aşağıya indi ve arabaya bindirdi. Yol boyunca konuşmadık. Büyük ihtimal yazlığa tekrar dönüyorduk. Düşündüğüm gibi yazlığa gittik. Egehan arabayı durdurdu ve indi. Ardından beni kucağına aldı ve eve doğru ilerledi. İçeriye girdiğimizde herkes yanımıza gelmişti. Egehan kimseye bir şey dememe fırsat vermeden beni odaya çıkardı.

"Bebeğim dur karnına bakayım" dedi üstümdekini yavaşça çıkardı.

"Piç herif" dedi ve ilk yardım çantasını getirdi. Ardından pansuman yapmaya başladı. 

"Başka bir yerinde var mı"

"Sırtımda da var" dedim sessizce.Şuan tek isteğim Egehan'a sarılıp uyumaktı.

"Şerefsiz" dedi ve bu sefer sırtıma pansuman yapmaya başladı.

"Egehan"

"Efendim güzelim"

"Çok uykum var, sana sarılmak istiyorum"

"Bekle güzelim pansumanın bitmek üzere" bir süre sonra üstüme bol bir şey giydirdi ve düzgünce yatmama yardım etti. Ellerini yıkayıp yanıma geldi.

"Geldim güzelim" dedi ve yanıma yattı.Yavaşça ona yaklaştım ve sarıldım.

"Kokunu çok özledim"

"Bende güzelim" dedi ve saçımdan öptü.Ardından sevdiğim adamın kollarında uykuya daldım.


Evet bu bölümünde sonuna geldik.Bir sonraki bölümde görüşürüz.

ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin