İyi okumalar.
"Arabadaki kimdi? Egehan mıydı?"
"Hayır Efe'ydi"
"Egehan nerde"
"Daha ailesinin yanında ya da sevgilisinin"
"Sevgilisinin derken? Sen onun sevgilisi değil miydin?"
"Değilmişim galiba" diyerek fotoğrafı gösterdim.
"Şerefsiz. Nasıl ya ben anlamadım. Egehan seni aldatıyor ve sende Efe'yle birlikte miydin?"
"Artık Egehan'ı anlamıyorum ama Efe konusunda hayır yolda karşılaştık bırakabiliceğini söyledi o kadar"
"Anladım. Egehan'la konuştun mu?"
"Hayır konuşmadım"
"Arasana bi belki yanlış anlaşılma olmuştur, belki o fotoğraf Egehan seni tanımadan önce çekilmmiştir"
Telefonumu çıkardım ve ekranda gördüğüm bildirimler sonunda küçük bir küfür savurdum.
"Noldu"
"Ezgi'yi aramayı unuttum 56 kere aramış ve başka fotoğraflar da atmışlar" Elif telefonu eline alarak fotoğraflara baktı.
"Ben Egehan'ın seni aldatabileceğini düşünmüyorum.Cidden fotoğraflar eski olabilir hem bak Egehan da seni 73 kere aramış bir konuş istersen" o sırada telefonum tekrar çaldı ve meşgüle atıp Ezgi'yi aradım.
"Kuzum daha eve gitmedin mi? Çok merak ettim seni" sesimi düzelterek konuşmaya başladım.
"Yok hayır Elif'in yanına geldim telefonum sessizdeydi duymamışım, sende kusura bakma telaşlandırdım"
"Yok hayır önemli değil, neyse Elif'e selam söylersin. Kapatıyorum hadi öptüm"
"Görüşürüz" diyerek telefonu kapattım.Tekrar telefonum çalmaya başladı ve sinirle açtım.
"Bebeğim"
"Efendim"
"İyi misin? Neden beni beklemediniz?"
"Biz seni yeterince bekledik Egehan ama sen o sevgilinin kollarından ayrılamamk için uyuyodun o sırada."
"Ne sevgilisi anlamıyorum bebeğim?"
"Egehan"
"Bebeğim?"
"Ben artık dayanamıyorum"
"Burçin ne diyosun sen?"
"Diyorum ki beni rahat bırak ara verelim sende bende kafamızı toparlıyalım, sonra oturup konuşalım.En azından bir karar alırız ve bundan sonra ona göre davranırız."
"Bebeğim cidden anlamıyorum seni, bir saat sonraya uçak bileti aldım. İzmir'e gelince konuşalım olur mu?"
"Hayır, istemiyorum. Bir süre görüşmeyelim" dedim ağlamamı tutamayarak.
"Burçin lütfen ağlama, ne bok yaptım bilmiyorum ama düzelticem, tamam mı? Seni çok seviyorum. Bak şimdi ben saat 6 gibi gelip seni alıyorum ve oturup konuşuyoruz anlaştık mı?"Elif arkadan kafa sallamaya başlamıştı bile.
"Ta-tamam"
"Lütfen bebeğim, lütfen ağlama. Benim kapatmam lazım eşyalarımı toparlayıp gelicem. Söz veriyorum. Seni çok seviyorum görüşürüz" hiç bir şey demeden telefonu kapattım.
"Buluşuyorsunuz demi?"
"Hı hı" diyerek kafamı sallamaya başladım.
"O zaman seni düzeltmemiz lazım, hadi benim odama kıyafet bakmaya çıkıyoruz"
"Elif hiç gerek yok ben bu şekilde iyiyim"
"Hayır değilsin, merak etme abartılı bir şey giydirmicem"
"Off" diyerek peşinden ilerlemeye başladım.Elif bana kıyafet bakarken ben onun yatağına uzanmış, onu izliyodum. Eline mavi bir şort ve siyak bir kısa kollu tişort aldı ve bana uzattı.
"Al bunları giy bakalım" hiç bir şey demeden alıp giydim.
(Aksesuarlar yokmuş gibi düşünün)
Ardından yüzüme makyaj yapmaya başladı.
"Evett artık hazırsın" diyerek yüzüme bakmaya başladı.
Ardından telefonumu aldım ve bakmaya başladım.
Evet bu bölümün de sonuna geldim. Dediğim gibi bu aralar yazıcak vakit bulamıyorum. Birazdan dersim başlıyacak ve ben burda oturmuş bölüm yazıyorum. Neyse görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Fiksi RemajaVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨