İyi okumalar.
Egehan'ın Ağzından
2 gündür Burçin'i arıyoduk ama hiç bir yerde yoktu.O piçin Burçin'i kaçırıcağını tahmin etmeliydim ama nasıl hiç kimse giderken onları görmedi.
Tekrar Buğra'yı aradım.Burçin o söylediklerinden sonra Buğra telefonunu kapatmıştı.Çalıyodu.
"Ne var?"
"Orospu çocuğu nerdesin söyle işte.Ne yaptın Burçin'e?Söyledikleri doğru mu?"
"Evet doğru canım kuzenim beni dinlemediği sürece devam edicem."
"Sen tam bir piçsin."
"Aaa ayıp oluyo ama darıldım."
"Darıl orospu çocuğu banane."
"Neyse ben bir Burçin'e bakayım, hadi görüşürüz." diyerek telefonu yüzüme kapattı.
Piç bırakmicaktı Burçin'i ama ben onu Buğra'nın yanından alıcaktım.
Burçin'in Ağzından
Artık hiç bir şey hissetmiyordum hayata karşı. Her yerim acıyodu ama ses çıkaramıyordum.Kapı yavaşça açıldı ve Buğra içeriye girdi.Gözlerimi kapattım ve uyuyormuş gibi yaptım.
"Bebeğim"
"Uyuyor musun"
Yanıma geldi ve yattı.
"Özür dilerim sana asla zarar vermek istemiyordum ama buna beni sen zorladın.Ayrıca o Egehan piçinde bulup bende bulamadığın ne bırak artık onu, seni sevseydi çoktan bulurdu ama o sana ulaşamıyor bile."
"Susar mısın?" dedim kısık ve sert bir sesle.
"Uyandın mı?"
"Uyandırdın"
"Özür dilerim. Sen biraz daha uyu istersen" dedi ve kapıya doğru yöneldi.
"Bu arada sevgi. Egehan'da bulup sende bulamadığım şey sevgi" dedim arkam dönük bir şekilde. Buğra odadan çıktı ve gözlerimi kapattım ama her kapattığımda aklıma ya Egehanlarla yaşadığım güzel anılarım ya da Buğra'nın yaşattığı bok gibi 2-3 günüm. Zor da olsa kendimi uyumaya zorladım.
Buğra'nın Ağzından
Odadan çıktığımda mutfağa gittim ve Burçin için atıştırmalık bir şeyler hazırladım. Ardından odaya çıktım ve yemekleri masaya koydum.
"Burçin uyan güzelim yiyecek bir şeyler getirdim"
Burçin yavaşça bana döndü."İstemiyorum".
"Ama hiç bir şey yemedin."
"İstemiyorum dedim"
"Tamam ben bunları buraya bırakıyorum sen istediğin zaman yersin" dedim ve odadan çıktım.Salona geçtim ve telefona bakmaya başladım. Yukardan duyduğum inleme sesiyle hızla yukarıya çıktım.
"Burçin iyi misin"
"Karnım ve belim ağrıyo"
"Yaralarından dolayı mı yoksa regl misin"
"Bilmiyorum. Tuvalete gitmemde yardımcı olur musun"
"Ta-tamam güzelim gel" dedim kolundan tutarak. İçeriye girdi ve yaklaşık beş dakika sonra yavaş yavaş dışarıya çıktı. Çıktığında yüzü kıpkırmızıydı.
"Evet noldu"
"..."
"Utanmana gerek yok söyle lütfen"
"Reglyim"
"Tamam ne yapmamı istersin"
"Bana ped alman lazım bide sıcak su getirir misin" dedi inleyerek.
"Tamam hemen hazırlıyorum" dedim onu yatağa götürerek ama bu sefer benim odama doğru gidiyordu.
"Orda nefes alamıyorum"
"Sorun değil gel yat şöyle ben sıcak su torbası bulayım" dedim ve odadan çıktım. bir yandan da dışardaki korumalardan birini aradım.
"Efendim patron"
"Bana bir an önce ped bulman lazım"
"Ne anlamadım"
"Duydun işte ped bulman lazım" dedim sinirle.
"Patron nerden bulabilirim şimdi ben size"
"Bana değil zaten Burçin'e"
"Tamam patron bulmaya çalışıcam".Telefonu kapattım ve mutfakta sıcak su torbası aramaya başladım. Diğer yandan da suyu kaynatmaya çalışıyordum.Su kaynadıktan sonra sıcak su torbasına koydum ve Burçin'in yanına çıktım.
"Al güzelim" dedim ve torbayı uzattım.Yavaşça ayaklarına koydu."Teşekkür ederim."
"Önemli değil sen yeter ki iyi ol bu arada biraz sonra da pedin gelir.İyisin dimi"
"Biraz"
"Her zaman oluyor mu ağrıların böyle"
"Çoğu zaman"Kapı çaldı ve gidip kapıyı açtım.
"Patron bunu bulabildim en iyi olanı aldım"
"Tamam saol" dedim ve kapıyı kapattım. Yukarıya çıktım ve pedleri Burçin'e verdim.Yavaşça tuvalete doğru gitti.Bende onu odada beklemeye başladım.Bir süre sonra tekrar oda ya geldi ve yatağa yattı.
"Senin için ne yapabilirim"
"Sadece biraz Egehanla konuşmak istiyorum, lütfen"
"Tamam ama yanımda konuşıcaksın"
"Tamam, teşekkür ederim". Egehan'ı aradım ve telefonu uzattım.
"Hoparlöre al"
"Alo şerefsiz niye arıyosun"
"Egehan benim"
"Bebeğim iyi misin"
"Evet iyiyim merak etme, sen iyi misin"
"Evet bebeğim merak etme, Buğra şerefsizi yanında dimi" bana doğru baktı kafamı yukarı aşağıya doğru salladım.
"Evet yanımda"
"Şerefsiz bırak kızı"
"Egehan merak etme ben iyiyim sadece senin sesini duymak için aradım."
"Tamam bebeğim merak etme seni onun elinden kurtarıcam"
"Hadi bakalım vedalaşın artık" dedim sessizce.
"Seni seviyorum sevgilim"
"Bende seni seviyorum bebeğim, bunu asla unutma" dedi ve telefonu kapattım.
"Tekrar teşekkür ederim"
"Önemli değil istersen biraz dinlen ağrılarında azalır" dedim üstünü iyice örterek.Ardından odadan çıktım ve bende salondaki koltukta uyumaya başladım.
1K olduk arkadaşlar.Hepinize teşekkür ederim. Sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Ficção AdolescenteVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨