BÖLÜM 20:HADİ BAKİİM

1.1K 23 3
                                    

Bölüme geçmeden önce kısa bir duyuru yapmak istiyorum. Haftaya sınavlarımız başlıyormuş ve bize bu gün haber verildi o yüzden haftaya bölüm atma şansım çok düşük. Nerdeyse bütün okularda iptal olan sınav bi bizim okulda iptal olmadı.Neyse hayırlısı artık.O zaman bölüme geçelim.

İyi okumalar.

Tuvaletten çıktıktan sonra direkt eve gittim. Her şey üstüste gelmeye başlamıştı. Ama bunu kim yaptıysa gerçekten onu öldürmekten beter edicektim.Telefonumun çalmasıyla bakmadan açtım.

"Güzelim günaydın"

"Sanada"

"Okulda mısın"

"Seni ilgilendirmez"

"Noldu güzelim"

"Tek bir soru sorucam"

"Tabii dinliyorum güzelim"

"Cidden acı çekmem hoşunuza mı gidiyor"

"Ha-hayır asla, sen acı çekersen bende acı çekerim.Noldu söyler misin güzelim"

"Okuldaysan görmüş olman lazımdı"

"Okuldayım ama sınıftan dışarı çıkmadım şimdiye kadar.Söyler misin artık?"

"Birisi nudelarımı okulun panosun asmış"

"Hassiktir. Kim yapmış?"

"Bi-bilmiyorum"

"Sen kimden şüpheniyorsun"

"..."

"Yo-yoksa benden mi"

"Tek sen değilsin ama evet"

"Bebeğim sana yemin ediyorum ben paylaşmadım.Ayrıca ben neden böyle bir güzelliği başkasına gösteriyim. Ben kimse seni görmesin diye neler yapıyorum"

"Bilmiyorum işte"

"Başka kimden şüpheleniyosun"

"Efe ve Mete'den"

"Anladım. Söz veriyorum kim yaptıysa onu bulucam ve doğduğuna pişman edicem.Sen de eve git dinlen biraz güzelim.Hadi kapatıyorum hoca geliyor" diyerek telefonu kapattı.Kendimi yatağa bırakır bırakmaz uykuya daldım.

************************

Uyandığımda saat 20.54'tü. Mutfağa gidip bir kaç şey atıştırdım ve bilgisayarımı alıp kafamı dağıtmak için film açtım. Film bittiğinde saat 12 oluyordu.Telefonumun çalmasıyla elime aldım ve açtım.

"Güzelim uyuyo muydun?"

"Yok hayır uyumuyodum. Birde ban ismimle hitap eder misin? En azından bir süre."

"Sen nasıl istersen Burçin. Bu arada fotoğrafı asanı buldum.Tahmin ettiğin gibi Mete'ymiş."

"Se-sen nasıl buldun"

"Orasını boşver.Yarın gidip bi konuşucam onunla"

"Hayır Egehan bu işe karışma.Ben konuşurum."

"Beb-Burçin seni onla yanlız bırakamam. En azından yanında durayım.Lütfen"

"Off peki. Neyse ben yatıyorum" deyip cevabını duymadan telefonu yüzüne kapattım.Ardından ağlaya ağlaya uyumaya başladım.

**************

Sabah kalktığımda nedensiz bir şekilde enerjiktim. Dolabın karşısına geçtim ve kıyafet bakmaya başladım.

Üstüma beyaz bir tişort ve altıma da kot pantolon giydim.

Üstüma beyaz bir tişort ve altıma da kot pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta ve gözlük yokmuş gibi düşünün)

Ardından hahif bir makyaj yaptım.

Sırt çantamı aldım ve okula doğru ilerlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırt çantamı aldım ve okula doğru ilerlemeye başladım.Okula girdiğimde girişte Egehan beni bekliyordu.

"Günaydın Burçin"

"Sanada.Mete'yi gördün mü?"

"En son sınıfındaydı"

"Tamam dersteyken müdür çağırıyor diye onu bodrum kata götürür müsün?"

"Tabii"

"Teşekkürler"

"Rica ederim" Birlikte okulun içine doğru ilerlemeye başladık.


Evett bu bölümünde sonuna geldik.Baştada söylediğim gibi boş vakit bulamazsam en erken cuma günü bölüm atabilirim.Neyse görüşmek üzere.

ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin