Sınavlarımız haftaya ertelendi ve okula gitme günlerimiz arttı.Bu yüzden bu hafta bölüm atamadım.İnş sınavlar biterse her gün bölüm atmaya çalışıcam.
İyi okumalar.
Sabah alarm sesiyle kalkıp hızlıca duş aldım. Ardından dolabıma gidip beyaz bir tişort ve mavi kot pantolon giydim.
Ayakkabılarımı giyip okula doğru ilerlemeye başladım.
054********: Selam tatlım belki özlemişsindir.
054********: *fotoğraf*
Telefonu sinirle cebime koydum ve sınıfa girdim.Egehan'ın çevresi kızlarla doluydu. O da halinden memnun gibiydi.Sırama oturdum ve kafamı sıraya gömdüm. Yanıma birisinin oturmasıyla "Kalk sıramda ve beni rahat bırak" diye çıkıştım.
"Burçin benim"
"E-elif, pardon ya bakmadan konuştum direkt."
"Yo sorun değil, sana noldu böyle?"
"Bir şey yok."
"Hayır var Burçin, yüzün bembeyaz"
"Cidden önemli bir şey yok"
"Yemek yedin mi"
"Hayır"
"Burçin hasta olmaya mı çalışıyosun neyin var diyorum bir şey yok diyosun ama yüzün hiç öyle demiyor"
"Yine fotoğraf atıldı ona biraz canım sıkkın"
"Egehan'la konuştun mu bu konuyu?"
"Evet konuştum ama hatırlamıyorum diyor. Net bir cevap vermiyor. İçmiş olabilirim diyor.Kahretsin ki net bir şey demiyor."
"Tamam sakin ol. Benim konuşmamı ister misin?"
"Hayır istemiyorum hem baksana beyfendi halinden memnun"
"Değil Burçin sınıfa girdiğimden beri hep sana bakarken yakalıyorum. Etrafındaki kızları umursamıyor bile"
"Neyse ne beni ilgilendirmez artık. Hadi ders başlıcak sende sınıfına git istersen" deyip kafamı tekrar sıraya gömdüm. Bir süre sonra hocanın sesiyle ayağı kalktım.
"Oturun gençler" Egehan bana doğru ilerlemeye başladı ve yanıma oturdu.
"Başka yer yok muydu"
"Yoktu"dedi soğuk bir sesle.
"Baksana şu kızın yanı boş git orda otur"
"Burası iyi oradan hocayı göremiyorum" hiç bir şey demeyip önüme döndüm. 40 dakikalık ders sonunda bitmişti ve çoğu kişi sınıftan çıkmıştı.Egehana doğru döndüm.
"Egehan"
"Hı"
"Lütfen. Lütfen yapmadım de.O fotoğraflar gerçek değil de"
"Merak etme öğrenmeme az kaldı. Biraz daha dayan.
"Bu gün başka fotğraf daha geldi"
"Ciddi misin"
"Evet. Ben dayanamıyorum"
"Çok az kaldı lütfen bırakma kendini"
"Sana sarılmaya ihtiyacım var"
"Gel o zaman sarıl bana."
"Olmaz duygularıma hakim olamam.Ne kadar var daha"
"Bu akşam yada yarın belli olucak"
"Lütfen çabuk ol"
"Söz veriyorum elimden gelen her şeyi yapıcam"
Evett bu bölümünde sonuna geldik. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Roman pour AdolescentsVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨