İyi okumalar.✨
Günün geri kalanı çok normal geçti. Okuldan sonra çantamı alıp deniz kenarına gittim. Temiz hava iyi geliyordu. Gözlerimi kapattım ve bir kaç saat deniz kenarında kaldım. Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım ve telefona baktım.
"Burçin"
"Efendim"
"Konuşabilir miyiz?"
"Dinliyorum"
"Telefonda değil yüz yüze."
"Olur"
"Nerdesin sen gelip alayım seni"
"Gerek yok nerde buluşacağımızı söyle ben gelirim"
"***** kafe senin içinde uygun mu?"
"Tamam 10 dakikaya ordayım"
"Tamam görüşürüz" telefonu kapatıp buluşucağımız kafeye doğru ilerlemeye başladım. Egehan kafeye gelmişti. Yanına doğru ilerledim ve sandalyeye oturdum.
"Evet seni dinliyorum"
"O fotoğraflar gerçek değil"
"S-sen emin misin?"
"Evet eminim. Hepsi Mete şerefsizinin işiymiş. Bizi ayırmaya çalışıyormuş." dedi. Gözleri parlıyordu konuşurken.
"Sen nerden öğrendin?"
"Boşver güzelim. Artık sana sarılabilir miyim?"
"Hı hı" dedim sevinçle. Ayağa kalktı ve yanıma geldi.
"Seni hiç bu kadar çok özlememiştim"
"Bende seni aptal"
"Aptal falan ayıp oluyor güzelim"
"Az bile sana" dedim sinirliymiş gibi.
"Özür dilerim bebeğim. Tamam artık konuşmayalım bu konuyu"
"Seni hala tam olarak affetmedim ama Egehan Bey"
"Kendimi affettirmek için elimden gelen her şeyi yapıcam bebeğim. Gel gidelim istersen"
"Olur" dedim ve ayağı kalktım. Kafeden çıktık ve tekrar deniz kenarına gittik.
"Egehan"
"Efendim güzelim"
"Beni arkadaşlarınla tanıştırsana"
"Noldu ki"
"Merak ediyorum arkadaşlarını olamaz mı?"
"Tamam güzelim olur tanıştırırım" Egehan'ın kolunun altına girdim ve başımı göğsüne koydum. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyodu.
"Bebeğim uykun geldi galiba gidelim mi"
"Bencede yoksa burada uyuyacağım şimdi" dedim hafif kıkırdayarak. Egehan'la birlikte eve gittik. Eve girdiğimiz gibi kendimi yatağa bıraktım.
"Güzelim üstünü değiştirseydin"
"Çok üşeniyorum" gözlerim açılmamak için direniyordu. Uyumadan önce tek hatırladığım Egehan'ın arkamdan bana sarılmasıydı.
************************
Gözlerimi açtığımda Egehan beni izliyordu.
"Seni beni mi izliyorsun"
"Evet"
"Neden"
"Çünkü çok güzelsin"
"Güzel olmasam izlemezsin yani"
"Ben öyle bir şey demedim bi kere"
"Peki" dedim gülerek.
"Eee napıyoruz?"
"Napalım istersin Egehan Bey"
"Yanii Burçin Hanım benim aklımda çok güzel şeyler var ama siz istemeyebilirsiniz" dedi piç sırıtışı yaparak.
"Tamam Egehan boşver sen onu hadi gel yemek yiyelim"
"Olurr" dedi gülerek. Mutfağa doğru ilerledim ve yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım. Egehan'ın yardımıyla kısa sürede yemeklerimiz hazırdı. Yemeklerimizi yiyip salona geçtik.
"Gel film izleyelim olur mu?"
"Tamam olur sen filmi seç bende abur cubur getiriyim" dedim mutfağa ilerleyerek. Dolaptan cips, çikolata ve kola aldım. Daha sonra mısır patlatmaya başladım. Mısırlar olunca bir tabağa koydum ve Egehan'ın yanına gittim.
"Filmi seçtin mi?"
"Evet seçtim geç otur başlatayım filmi" koltuğa oturdum ve Egehan'ın yanıma gelmesini bekledim. Filmi başlattı ve yanıma oturdu. Bir yandan mısır yiyor diğer yandan da kola içiyorduk. Kafamı Egehan'ın dizine koydum. O da eliyle saçımla oynamaya başladı. Film gerçekten çok güzeldi. Filmin sonlarına doğru gözlerim kapanmaya başladı. en son hatırladığım Egehan'ın bana 'seni seviyorum bebeğim' deyişiydi.
Evett bu bölümünde sonuna geldik. Bir sonraki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Ficção AdolescenteVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨