İyi okumalar.
Telefonumun çalmasıyla ekrana baktım ve telefonu açtım.
"Bebeğim geldim ben, evde misin"
"Hayır Elif'in yanındayım"
"Tamam güzelim 5 dakikaya ordayım" diyerek telefonu kapattı. Ben ise ayakkabılarımı giymekle meşgüldüm. Bir kaç dakika sonra zilin çalmasıyla dışarıya çıktım.Egehan "Bebeğim" diyerek dudaklarıma yapıştı."Karşılık ver"
"Hadi gidelim" dedim onu dinlemeyerek."Peki sen nasıl istersen" diyerek elimi tuttu.Ardından arabasına bindik ve içeride bir kaç kişinin olduğu bir kafeye girdik.
"Buyrun" diyerek sandalyemi çekti Egehan.
"Teşekkürler"
"Evet bebeğim noldu anlatır mısın"
"Sen anlatsan daha doğru olur aslında" dedim titrek bir sesle.
"Cidden ne yaptığımı bilmiyorum ve söylediklerinden hiç bir şey anlamıyorum"Sinirle telefonumu çıkardım ve fotoğrafları ona gösterdim.
"Bu-bunlar senin eline nasıl geçti?"
"Nasıl geçtiyse geçti. Bana bunlarla ilgili bir açıklama yapmak zorundasın"
"Bebeğim ben bunlar hakkında hiç bir şey hatırlamıyorum"
"Aaa doğru hangi kızdı hatırlayamadın demi?"
"Bebeğim lütfen"
"Ne lütfen, benden başka kaç kız daha var Egehan"
"Senden başkası yok bebeğim"
"Bunlar ne o zaman" dedim sert bir sesle.
"Cidden hatırlamıyorum. Büyük ihtimal alkollüydüm, gerçekten hatırlamıyorum"
"Kendini bir benim yerime koysana sana benim başkalarıyla yat-"
"Lütfen sözünü tamamlama, düşüncesi bile delirtiyor"
"Ben napıyım o zaman. Ve sadece bu da değil daha bir sürü fotoğraf var."dedim ağlamaya başlayarak.
"Güzelim lütfen ağlama"
"Ağlatma o zaman" dedim bağırarak.
"Burçin sana yemin ediyorum burda yaşanan hiç bir şeyi hatırlamıyorum" dedi telefondaki resimleri göstererek.
"Ben mi hatırlamalıyım Egehan"
"Bak eminim böyle bir şey olduysa da seni tanımadan önce olmuştur, ben 2 yıldır senden başkasını arzulamıyorum, senden başkasını gözüm görmüyor. Lütfen inan bana."
"Sana inanmayı çok isterdim ama sende beni biraz olsun anla lütfen. "
"Lütfen Burçin ben sensiz yapamam"
"Bende ama biraz ara verelim, düşünmek istiyorum"
"Burçin yapma bunu bana"
"Üzgünüm" ağlayarak oradan ayrıldım.Cidden kalbim çok kırılmıştı.Ne yapıcağımı bilmeden ilerlemeye başladım.Uzun bir yürüyüşün ardından eve geldim. Kapıyı kapattığım gibi kendimi yere attım ve bağıra bağıra ağlamaya başladım.Bir süre sonra kalkıp soğuk bir duşa girdim ve ardından kendimi yatağa bıraktım.
******************
Sabah gözlerimi telefonun alarmıyla açtım. Evet bu gün okula gidicektim 2 haftalık tatil bitmişti.Elime gelen ilk kıyafetleri aldım ve giyinip okula doğru ilerlemeye başladım.
Ezgi ve Ege 3 gün daha gelmeyeceklerdi. Kulaklığımı taktım ve okula girdim. Okuldaki herkes panonun önünde durmuş bir yere bakıyorlardı. Aralarına girmemle ve panoda nudelarımı görmem bir oldu. Nasıl olurdu bunlar sadece bende vardı kimseye atmamıştım.Herkesin içinde bağırmaya başladım."Kim yaptı bunu" kimseden ses gelmemişti.
"Size söylüyorum kim yaptı bunu"
"Bilmiyorum da, ben hayatımda böyle güzel vücut görmedim abi" diye bir ses yükseldi arkadan.
"Harbi olum taş kızmış yanlız, acaba sorsam bi gece benimle olur mu?" dedi gülerek birisi daha.
"Okulda ne cevherler varmışta haberimiz yokmuş beyler" diye bağırdı birisi daha.Panodaki fotoğrafı aldığım gibi yırtmam bir oldu.
"Güzellik sen yırtsanda biz burdan silemeyiz be" dedi birisi kafasını göstererek.
"Sapıksınız hepiniz" diye bağırdım onlara doğru.
"Güzelim bir ara sevgilin vardı noldu ona, eğer ayrıldıysanız birazdan yavşamaya başlıyacağım sana" dedi arsızca beni süzerek.
"Terbiyesiz" diyerek tuvalete koşmaya başladım.
"Güzelim konuşuyoduk ya nereye" diye bağırmaya devam ediyolardı gülerek.Bunu kim yaptı bilmiyorum ama onu bulunca yaşatmayacaktım.Aklımda bir kaç kişi vardı.Ya Efe'ydi, ya Mete'ydi ya da Egehan'dı. Ama fotoğrafımı nasıl bulmuşlardı.
Evett bu gün boş vaktim biraz fazlaydı bende bölüm yazmaya karar verdim.Çok uzun olmadı ama en kısa sürede yeni bölüm gelcek.Bu arada sizce fotoğrafı yayan kişi kimdi?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Teen FictionVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨