Öncelikle kısa bir duyuru yapmak istiyorum.Herkese merhaba ben yeni yazarınız. Normalde bu hikayeyi başka bir arkadaşım yazıyordu ama daha sonra yazmak istemediği için ben devam edicem hikayeye.Kitapta bende varmışım bunuda öğrenmiş oldum(isim olarak) .Ayrıca vote ve yorum sayısı keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey sizden vote ve yorum istemicem.
İyi Okumalar✨
HATIRLATMA:
Kafasını göğsüme koydu ve:
Seni çok seviiyorum çocuklarımın annesi
Bu: Bende seni seviyorum çocuklarımın babası
Ve o gece o şekilde bitti.
Sabah kasıklarımda büyük bir ağrıyla uyandım."Ahh" diye bağırıyodum."Bebeğim iyi misin?"diye uykulu gözlerle sordu Egehan."Kasıklarım çok ağrıyor, normal midir?" dedim inliyerek."Bilmiyorum ki bebeğim, istersen doktara gidelim" dedi ne yapacağını bilemez halde.
"İyide biz evli bile değiliz".
"Haklısın" diye beni onayladı.Ardından telefonuyla kısa bir görüşme yaptı ve"Tamam doktor tanıdığım var ona sordum, biraz dayan evde ağrı kesici var mı?" diye sordu telaşla.Hayır anlamında başımı salladım.Hızlıca üstünü giyindi ve"Ben ilaç alıp geliyorum bebeğim" diyip evden çıktı.Bu sefer telefonum çalmaya başladı.Arayan Ezgi'ydi, bu sesimle açarsam anlardı.Birkaç ses denemesi yapıp telefonu açtım.
Olm tam kapatıyodum ln
Noldu
İlk olarak Egehan yanında mı?
"Hayır ilaç almay-hayır duşta" nerdeyse batırıyodum.
İlaç mı almaya gitti, noldu çabuk anlat
Daha fazla dayanamadım ve"dün Egehanla birlikte olduk" dedim birden.
Nee, ciddi misin?
Evet, sen ne diyecektin
Benimkisi önemsizdi boşver, iyi misin peki şuan?
Sadece ağrılarım var.Egehan geldi galiba sonra konuşsak olur mu?
Tamam tamam olur, birşey olursa haber ver ama
"Tamam veririm" diyip telefonu kapattım.Egehan elinde poşet ve suyla yanıma geldi."Al bebeğim bu ağrıların için bu da koruyucu hap" diyip ikisinide uzattı.Teşekkür edip ikisinide içtim.Ardından beni tekrar yatırdı."Bugün hiçbir şey yamıyacaksın, zaten benim yüzümden acı çekiyosun bende yanından ayrılmıyacağım" diyip saçlarımın arasına minik bir öpücük kondurdu.
"İlk olarak senin yüzünde acı çekmiyorum, ikinci olarak evet yanımdan hiç ayrılma beni asla bırakma" dedim ve dudağından hızlıca öptüm."Benim yüzümden ısrar etmeseydım acı çekmiyecektin".
"Bebeğim ha bugün ağrı çekmişim ha 3 ay sonra sonuç olarak bu ağrıyı çekicektim, üzme kendini lütfen"dedim."Peki ama bir daha kesinlikle ısrar etmiyeceğim".
Arada ağrılarım artsana Egehan'a belli etmemeye çalışıyodum, daha fazla üzülmesini istemiyodum. O günü yatakta film izliyerek geçirmiştik.Ve sevdiğim adamın kollarında derin bir uykuya daldım.
*************************
Yüzüme vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım.Uyandığımda ağrılarım geçmişti ve Egehan'da yanımda uyuyodu. Onu uyandırmadan yataktan kalktım ve aşağıya inip mutfaktan yiyecek birşeyler aldım.
Boynumda hissettiğim öpücükle arkamı döndüm ve sevdiğim adam muhteşem kaslarıyla karşımda duruyordu."Günaydın küçüğüm" dedi uykulu sesiyle."Küçüğüm ne alaka ya, bebeğime noldu?"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Teen FictionVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨