İyi okumalar✨
3 Yıl Sonra
"Güzelim hadi kalk artık" Egehan'ın dudaklarımı öpmesiyle gözlerimi açtım.
"Günaydınn" dedim uyku sersemi.
"Günaydın bebeğim. Kalk hadi yemek yiyelim"
"Tamam yüzümü yıkayıp geliyorum"
"Tamam bebeğim, ben aşağıdayım" diyerek odadan çıktı. Bende yataktan kalkıp lavaboya ilerlemeye başladım. Güzelce yüzümü yıkayıp Egehan'ın yanına indim.
"Bebeğim ne yemek istersin?"
"Bırak sen ben hazırlarım"
"Olmaz bu gün ben hazırlıyacağım"
"Yardım edeyim bari" Egehan'la asla inatlaşamazdım çünkü sonunda yine onun dediği olurdu çoğu zaman.
"Peki bebeğim" diyerek buzdolabına yöneldi. Bende dolaptan tabak, çatal ve bıçak alıp masaya yerleştirdim. Ardından güzelce kahvaltımızı yaptık ve beraber masayı topladık.
"Akşam dışarıya çıkıyoruz bebeğim sana bir sürprizim var"
"Ne sürprizi?" dedim şaşkınlıkla.
"Akşam öğrenirsin bebeğim. Saçın ve kıyafetin için birini ayarladım öğleden sonra gelicek. Ben de birazdan çıkıcam tamam mı bebeğim"
"Tamam" dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Egehan üstünü değiştirmeye yukarıya çıktı ve bende telefona bakmaya başladım. Kapının çalmasıyla kafamı telefondan kaldırdım ve kapıyı açmaya gittim. Kapıda üç kadın vardı, büyük ihtimal Egehan'ın dediği kişiler bunlardı. Kapıyı açtım ve içeriye davet ettim. Aralarında en genç duran kadın bana elbisemi ve ayakkabılarımı gösterdi. Klasik rengim olan siyah bir elbise ve siyah bir ayakkabıydı.
Diğer kadınlardan biri saçımı yapmaya başladı. Öbürü ise manikür pedikür yapıyordu. Bu kadar özen gösterdiklerine göre çok güzel bir şey bekliyordu beni.
**************
Her şeyim hazırdı. Gelen kadınlara teşekkür edip onları evden çıkardım. Ardından Egehan'ı beklemeye başladım. Bir süre sonra kapı çaldı ve kapıya ilerlemeye başladım. Karşımda yine siyahlar içinde çok tatlı bir Egehan vardı.
Evett uzun süredir yoktum. Ama geri döndüm eskisi gibi bölüm atmaya başlayacağım. Uzun süre olmamamdan sonra bugün 2 veya 3 bölüm atıcam. Birazdan görüşmek üzeree.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18
Teen FictionVote ve yorum keyfiniz ve kahyasına kalmış bir şey. Burçin ve Egehan'ın inanılmaz hikayesi sşüğdlepwlpğwelğfp Neyse iyi okumalar✨