BÖLÜM 12:KAÇIRILMA

1.4K 31 0
                                    

İyi okumalar✨

Buğra'nın Ağzından

Burçin yanımda uyuyodu.Uzun süredir onu istiyordum ve onu Egehan'dan almak üzereyim.Burçin'in yanından kalktım ve salona indim ve telefona bakmaya başladım.

Burçin'in Ağzından

Uyandığımda Egehan yanımda değildi.Etrafa baktıktan sonra yazlıkta olmadığımı farkettim ve kapıyı açmaya çalıştım.

"Egehann!"

"Egehan nerdesin"

"Eğer şaka yapıyosan lütfen hiç sırası değil aç kapıyı"

"Lütfen aç oda çok küçük benim klostrofobim var, lütfen aç"

Kapının kilidi açıldı ve içriye Buğra girdi.

"Bebeğim klostrofobin olduğunu bilmiyordum pardon"

"Senin ne işin var burda, Egehan nerde"

"Hmm bilmem, aman nerdeyse nerde bizene" dedi ve kolumdan tutup beni yatağa yatırdı.

"Şerefsiz bırak beni!"

"Aaa ayıp ama eğer bir daha bana şerefsiz dersen ya da küfür edersen acısını sen çekersin karışmam"

"Yalan mı şerefsizsin, şerefsiz" dememle yanağımda acı hissettim.Bana tokat atmıştı.

"Burçin kes sesini" dedi ve odadan çıktı.Ağlamaya başlamıştım.Şerefsiz beni kaçırmıştı. 

"Çıkar beni lütfen nefes alamıyorum"

"Sesini kesersen ve uslu durursan çıkartırım" diye bağırdı aşağıdan.Odanın en köşesine gittim ve dizlerimi kendime çekerek oturdum.Bir süre sonra Buğra şerefsizi kapıyı açıp içeri girdi.

"Bebeğim sana sesleniyorum neden cevap vermiyosun, ayrıca yere oturma hasta olursun"

"Sanane ben buraya oturmak istiyorum,sanki çok umrundayım"

"Evet umrumdasın"

"Klostrofobim var diyorum, korkuyorum"

"Tamam korma" dedi ve elini uzattı.Refleksle gözlerimi kapatıp başımı geri çektim.

"Cidden benden bu kadar korkuyor musun?Sadece kalkman için yardım edicektim"

"Evet korkuyorum, ayrıca kendim kalkabilirim" dedim ve zar zor kalktım.

"Bebeğim istersen üstünü değiştir rahat bir şeyler giy"

"Hayır istemiyorum"

"Burçin!"

"Ne var!"

"Üstünü değiştir ve aşağıya gel, dolapta kıyafetler var" dedi ve odadan çıktı.Üstüme siyah boğazlı kazak ve altımada tayt giydim.

Üstüme siyah boğazlı kazak ve altımada tayt giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ARKADAŞLIK MI AŞK MI! +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin