7

1.7K 163 70
                                    

Cem Kısmet, Pilli Bebek - Haram Geceler

''Aklım başımda değil ki, sebebini bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Aklım başımda değil ki, sebebini bilmiyorum.''

Jungkook: ''Lisa? İyi misin, dondun sanki?''

Lisa: ''Şaka mı yapıyorsun?''

Jungkook: ''Ne alaka?''

Lisa: ''Oyun mu oynuyorsun Jungkook?''

Jungkook: ''Sadece tepkini ölçmeye çalıştım, neden büyütüyorsun?''

Lisa: ''Ahahaha, inanayım bari! Basbaya bana yürüyorsun.''

Jungkook: ''Ben sana neden yürüyeyim? Senden daha iyilerini gördüm.''

Söylediği şeye bozulmuştum, çok fazla. İnsanlar neden birbirini dış görünüşüne göre yargılıyordu? Toplumun yarattığı bu iğrenç güzellik algısı beni fazlasıyla bıktırmışken şimdi Jungkook'un da bunu söylemesi moralimi bozmuştu. Ayrıca etrafımdaki insanlar bana güzel olduğumu söylerdi. Şimdi neden özgüvenimi yitirdiğimi hissediyorum?

Lisa: ''O zaman onlarla iddiaya girsen iyi edersin.'' diyerek oturduğum banktan kalktım ve Rosé ile Jimin'in girdiği kafeye yürüdüm. Acilen Rosé'yi bulup buradan gitmem gerekiyordu çünkü küçükken dış görünüşüm yüzünden çok yara almıştım. Herkes bana güzelsin derken, okulumdakiler benimle dalga geçerdi. Bir daha bunları yaşamak istemiyordum, bir daha o berbat günleri tekrarlamak istemiyordum.

Kafenin kapısını hızlıca açıp içeri göz gezdirdiğimde Rosé ve Jimin'in gayet mutlu oturup eğlendiklerini gördüm. Keyiflerini bozmak istemediğim için kapıyı kapatıp Jungkook'un bulunduğu tarafa döndüm. Bana bakıyordu ve ben de soğuk bakışlarımı ona ilettim. İnsanların zayıf noktalarından vurulması en nefret ettiğim şeydi ve tolerans gösteremezdim.

***

3 gün sonra

Jisoo: ''Rosé, anlattıklarımı unutmadın değil mi?'' dediğinde Rosé başını sallayıp arkasındaki mermere sırtını yasladı. Bense gergin şekilde alt dudağımı dişlerken kapının kolunu sıkıca tutmuş açılmaması için önlem alıyordum.

Jisoo: ''Biz Lisa ile bahçede sanki hiç bir şeyden haberimiz yokmuş gibi oturacağız. O sırada sen herkese fotoğrafı yollayacaksın.''

Rosé: ''Mala anlatır gibi anlatıyorsun, yeter Jisoo! Halledeceğim diyorum.''

Lisa: ''Ben hala emin değilim.''

Jisoo: ''Niçin?''

Lisa: ''Çıplak fotoğrafını paylaşmak biraz... Fazla acımasızca değil mi?''

Jisoo: ''O kız yüzünden Jennie şuan okulda değil, farkında mısın? Seulgi her şeyi hak ediyor.''

Rosé: ''Jisoo haklı Lisa. Rahatla biraz, Seulgi senin gördüğünden daha da berbat bir kız.''

Lisa: ''Haklısınız, tamam. Hadi Jisoo, bahçeye gidelim.''

Jisoo ile birlikte bahçeye inip öğrencilerin arasına karıştıktan sonra banklardan birisine oturup susarak öğrencileri izledik. Herkes hayvanat bahçesinden çıkmış gibi bir o tarafa bir bu tarafa koşuştururken Rosé işini başarıyla tamamlamış olacak ki, neredeyse herkesin telefonuna aynı anda bir bildirim sesi düştü.

Telefonu açtığımızda ise Seulgi'nin soyunma odasında üstünü çıkardığı çıplak bir fotoğrafı ile göz göze gelmiştik. Jisoo ile birbirimize bakıp gülümsedikten sonra insanların uğultularına kulak verdik.

Öğrencilere göz gezdirirken Jungkook'un ters ters bana baktığını gördüm. Ardından ayağa kalktı ve binaya girerken elini kaldırıp gelmemi söyledi.

Jisoo'ya dönüp ''Hemen geliyorum Jisoo, beni bekle.'' dediğimde arkamdan sorular sordu ama Jungkook'a yetişmek için koşarak binaya girdim.

Boş bir sınıfa girmişti, arkasından girip kapıyı örttüğümde bana iyice yaklaşıp gülümseyerek yüzüme tısladı adeta;

''Cezanı buldum Lisa. Seulgi'nin çıplak fotoğrafını yayan kişinin Rosé olduğunu itiraf edeceksin.''

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Bölüm sonu.


betrayal high school, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin