t.a.t.u - all the things
''Sevgili tanrım, umarım mektubum sana ulaşır.
Burayı, aşağıyı daha iyi bir yer hâline getirmen için dua ediyorum.''
Ben kesinlikle bir aptaldım.
Ya da ne bileyim, çok iyi niyetli bir insandım.
Gerçi, kim kendine 'Sen kötüsün!' diyebilir ki?
Kim gerçekten kendisiyle yüzleşebilir?
Ama yani, Seulgi bana yapmadığını bırakmadı. Ve karşımda ağladığı için şuan onunla bir masada karşı karşıyayım. Hem de sohbet ediyoruz, kavga etmeden.
Tuhaf geliyor.
Yine de ona bir şans vermekten zarar gelmez. Belki gerçekten iyi bir insandır, sadece çözülmeye ihtiyacı vardır.
Pek inanasım gelmiyor bu söze ama, her insan iyi değil midir özünde? Seulgi'nin şartlar farklı olsaydı daha iyi bir insan olabileceğine inanmak istiyorum.
''Bir de... Jisoo ve Jin mevzusu var.''
Önündeki kahveyi eline alıp yudumladıktan sonra arkasına yaslandı. Bense yüzüne bakıyordum meraklı şekilde.
''Sen yeni olduğun için bilmiyorsun, onlar kendi içinde paramparçaydı zaten.''
Kaşlarımı kaldırdım ve önümdeki suyu alıp kafama diktim.
Bunu sonradan da yapabilirdim, duyduklarım bir bardak soğuk su içmeme sebep olacak gibiydi.
Haftalar önce Jungkook ve Seulgi kavga ederken; Jin'in babasının iflas ettiğini, Jisoo'nun babasıyla ortak oldukları için, Jisoo'ya yanaştığını ve ona iyi davrandığını söylemişti.
Jisoo'nun gerçek yüzü ortaya çıktığında ise bir daha ikisini yan yana görmemiştim.
''Mesela, Rosé hepsinin arkasından iş çeviriyordu. Başta Jennie ve Jisoo olmak üzere. Bunu nereden bildiğimi soracaksın şimdi, yalan söylediğimi falan düşüneceksin.
Sehun benim çok yakın arkadaşım Lisa. Biz onunla çocukluğumuzdan beri beraberiz. Birbirimizden hiç bir şey gizlemeyiz. Rosé'nin onunla olduğunu da kendisi söylemişti bana. Sonra zaten Rosé benimle falan takılmaya çalıştı. Jennie ve Jisoo'yu uyuttu resmen.
Ama Jisoo bilse de bir şey değişmezmiş, o da Jennie'nin arkasından iş çeviriyordu sonuçta.
Kai ve Sehun çok yakın arkadaşlar. Dolaylı yoldan yediği boklar bana da gelmiş oluyor. Anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal high school, liskook
FanfictionŞizofreni, hastaların gerçek ile gerçek dışı olan olguları birbirinden ayırt edememesine yol açan, sağlıklı düşünce akışı, duygu kontrolü ve normal davranışa engel olan ciddi bir beyin hastalığıdır. ↺ #1 bangtanpink #2 jennie #5 liskook #5 jinsoo #1...