50 Cent, Olivia - Candy Shop
''Maceramdan bir anlam çıkaramıyorum.''
2 gün sonra
Jisoo: ''Kızlar baksanıza, bütün 11. sınıflar sahada.'' dediğinde gözlerimi sahada gezdirdim. Beden öğretmeni bütün sınıfları burada topladığına göre önemli bir mesele vardı.
Rosé: ''Amigo Takımı kurulacak, unuttun mu?''
Jisoo: ''Katılmak istiyorum.''
Jennie: ''Önce kaptan seçilmesi gerekiyor Jisoo. Kaptan seçildikten sonra da seçmeler olacak ve üyeler belirlenecek.''
Lisa: ''Önceki okulumda Amigo Takımı Kaptan Yardımcısıydım.'' dediğimde kızlar yürümeyi bırakıp bana döndü.
Rosé: ''O zaman Amigo Takımına sen de katılırsın?'' dediğinde sağ kaşımı kaldırıp düşünmeye başladım. Amigo Takımında olmak eğlenceliydi ve Futbol Takımının müsabakalarında güzel bir gösteri ortaya çıkartıyorduk. Tek başıma katılmasam bile kızlar olursa katılabilirdim.
Lisa: ''Siz katılacak mısınız?''
Jennie: ''Seçilirsek neden olmasın, ha?''
Jennie'nin söylediğinden sonra birbirimize bakarak kıkırdadıktan sonra sahanın önündeki sıraya dahil olduk. Öğrencileri izlerken okula ilk geldiğim gün yüzüne top fırlattığım Jungkook ile göz göze geldim. Beni görünce kaşlarını çatıp sinirli şekilde baktığı için gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım. Nihayet öğretmen de gelip dikkati üzerine toplayınca onu dinlemeye başladım.
Woo: ''Sessizlik lütfen.'' dedi ellerini birbirine vurarak.
''Bildiğiniz üzere Futbol Takımı hazır ve çalışmalara başlandı. Ancak önemli bir eksiğimiz var. Amigo Kız Takımı henüz kurulmadı ve geçtiğimiz her gün zaman kaybediyoruz. Müsabakalarda güzel bir gösteri ortaya çıkarmalıyız bundan dolayı da bugün Amigo Kız Takımının kurulmasına başlayacağız.'' diyerek kızlarda göz gezdirdi öğretmen.
''Ancak takım kaptanının seçilmesi, takımın kurulması derken çok zaman kaybedeceğiz. O yüzden bugünden itibaren gönüllü olan kızlar kendi takımını kuracak. Gösterilerine hazırlanacak ve aralarında bir lider seçecekler. 2 ay süreniz olacak. Süreniz dolduğunda Futbol Takımı bir oylama yapacak ve müsabakalarda yanlarında olmasını istedikleri takımı seçecekler. Anlaşıldı mı?''
Herkes kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı sallıyordu ve öğretmen serbest olduğumuzu söyleyip sahadan çıktı.
Rosé: ''Ne yapacağız?'' dedi hevesli bir şekilde.
Jennie: ''Dördümüz birlikte bir gösteri hazırlayabiliriz.'' dediğinde Jisoo'ya çevirdim bakışlarımı.
Jisoo: ''2 ay yeterli bir süre mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal high school, liskook
FanfictionŞizofreni, hastaların gerçek ile gerçek dışı olan olguları birbirinden ayırt edememesine yol açan, sağlıklı düşünce akışı, duygu kontrolü ve normal davranışa engel olan ciddi bir beyin hastalığıdır. ↺ #1 bangtanpink #2 jennie #5 liskook #5 jinsoo #1...