Bts - Film Out
''Sanki oradaymışsın gibi.
Ama elimi uzatıyorum,
Ve aniden kayboluyorsun.''
''Bunlar bizi yine oyuna getiriyor olmasın?''
Jennie konuştuğunda başımı kaldırıp ona baktım ve omuz silktim. Oyuna getirseler de umurumda değildi, birine bir kez şans verirdim ve değerlendirip değerlendirmemek onlara kalmıştı.
''Sanmıyorum, bu hassas bir konu sonuçta.''
Jennie tırnaklarına sürdüğü siyah ojeyi kapatıp yanındaki komodine koydu. Ellerini havaya kaldırıp kurutmak için üflerken bir yandan konuşmaya çalışıyordu.
''Rosé'den bunu beklemezdim cidden.''
Tırnaklarına üflemeyi bırakıp elini indirdikten sonra yatakta bağdaş kurdu ve bana bakmaya başladı. Haklıydı, Rosé niye bu iğrençliği yapmıştı?
''Biliyor musun, umurumda değil. Kendi derdim başımdan aşkın zaten.''
Jennie başını sallayarak bana onay verince, derin bir nefes alıp yanımdaki telefonu elime aldım. Saat gece 3 olmuştu. Bütün gün durum analizi yapmıştık, onunla vakit geçirmek güzeldi.
''Nayeon gittikten sonra rahat bir nefes alırız artık.''
Başını duvara yasladıktan sonra konuştuğunda, elimdeki telefonu tekrar yanıma koydum ve bakışlarımı ona çevirdim.
''Jisoo ve Rosé?''
Jennie yanak içlerini ısırırken yüzünü buruşturdu ve sinirle konuştu.
''Jisoo deme bana, ismini duydukça çıldırıyorum. Yeni arkadaşlarıyla çok mutlu görmüyor musun? Rosé'yi de Seulgi rahat bırakır mı? Hiç sanmam. Bizimle uğraşmalarına zaman kalmaz.''
Haklıydı, Seulgi zeki bir kızdı onu rahat bırakmazdı. Rosé'den ne derece nefret ettiğini tahmin bile edemiyordum. Ucu bize dokunmadığı sürece istediklerini yapabilirlerdi ama artık hayatımda olay istemiyordum.
''Bu arada, Jungkook'la nasıl gidiyor?''
Ellerini tekrar havaya kaldırıp tırnaklarına bakarak konuştuğunda, ben de kendimi yatağa bıraktım ve tavandaki ışığa bakmaya başladım.
''Güzel, iyiyiz.''
Jennie ellerini havadan indirip benim gibi büyük yatağa bıraktı kendini.
''Merak ediyorum da, Jungkook nasıl bir sevgili?''
Kaşlarımı kaldırıp tavandaki ışığa bakmaya devam ederken, düşünmeden edemedim. Jungkook nasıl bir sevgiliydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
betrayal high school, liskook
FanfictionŞizofreni, hastaların gerçek ile gerçek dışı olan olguları birbirinden ayırt edememesine yol açan, sağlıklı düşünce akışı, duygu kontrolü ve normal davranışa engel olan ciddi bir beyin hastalığıdır. ↺ #1 bangtanpink #2 jennie #5 liskook #5 jinsoo #1...