24

1.3K 136 81
                                    

James Arthur - Train Wreck

James Arthur - Train Wreck

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Depresyon.

İntihar eğilimli gençler.

Neden kızlar?

Duygusal.

Sosyal anksiyete.''


''Hahahahaha!''

Jennie ağzıyla random atarken, ben somurtarak onu izliyordum. Nayeon ile olan konuşmamızı ona anlattığımdan beri gülmekten bütün ağız kaslarını eritmişti. Halbuki ben o gün Nayeon'a çok sinirlenmiştim.

Ryujin Jennie'nin dayağını tattığı günden sonra neyse ki iyi olmuştu. Kafası kanadığı için telaş yapmıştım, ciddi bir durum söz konusu olabilirdi. Basit bir lise dönemine göre en yakın arkadaşımın katil olmasını falan istemezdim.

2 haftadır okul sakindi. En azından Nayeon'u ve Jungkook'u yok sayarsak. Seulgi sebebini bilmediğim bir şekilde okuldaki hiç kimseye bulaşmıyor, zorbalık yapmıyordu. Yeji ve Ryujin de onun gibi olaysızlardı. 

Tek sorun gözümün önünde Nayeon'un Jungkook'a yanaşmasıydı. Resmen bana gıcıklık olsun diye yapıyordu. 

Jungkook da hiç halinden rahatsız gibi değildi. Ara ara göz göze geliyorduk fakat ilk gözlerini kaçıran Jungkook oluyordu. 

Özür falan mı bekliyordu? Tamam öyleyse, çok beklerdi.

''Sana diyorum aloo?''

Jennie ellerini benim gözümün önüne getirip salladığında irkilip başımı iki yana salladım. Dalmıştım galiba.

''Dinlemiyor musun sen beni?''

Gözlerimi kısıp Jennie'ye bakarken, o da gözlerini devirmişti. Kolumdan sıkıca tutup oturduğumuz koltuktan kalktığında, onun peşinden ilerlemiştim.

''Geç kalıyoruz diyorum Lisa, iyi misin sen? Nerelere uçtun hayal dünyanda?''

Cehennemin dibine uçacak da, hayal olmayacağından emin olabilirsin.

Kes sesini.

Bu durumu tekrarlamaktan yorulmadın mı? Kesmeyeceğim, işine bak. Sonunda kazanan ben oluyorum.

''Hiç, öylesine düşünüyordum. Hadi çıkalım.''

***

betrayal high school, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin