20

1.3K 131 139
                                    

Katy Perry - E.T

''Sen tamamen farklı bir dünyadansın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Sen tamamen farklı bir dünyadansın. Farklı bir boyuttan.''

''Senin sinirini bozacak hareketler yapabilir, biliyorsun değil mi?''

Küpemi takmak için aynaya eğildiğimde Jennie'nin en az on kez söylediği kelimelere tekrar onay verdim. Kasıtlı olarak benim canımı yakmak istiyorlardı ama bundan sonra hiç mümkünatı yoktu. 

Jennie'ye döndüğümde beyaz, vücudunu saran dar bir elbise ve onu tamamlayan siyah bir ceket giydiğini gördüm. Ayağına ise şu sıralar çok popüler olan büyük tabanlı, beyaz spor ayakkabılardan giymişti. Saçlarını açık bırakıp düzleştirmişti. Göz kamaştırıcıydı.

Bense içime siyah bir tişört, altıma yine siyah kısa bir şort giymiştim. Üzerime de mavi bir ceket geçirip siyah bir kemerle önünü sıkmıştım. Altıma siyah, az topuklu bir ayakkabı giydikten sonra saçlarımı şekillendirmek amaçlı banyoya girdim ve jöle aldım. Saçlarıma biraz sürdükten sonra banyodan çıktım ve Jennie'nin hazırlanmasını bekledim.

''Lisa.''

Jennie allık sürerken aynadan bana bakmaya başladı. 

''Sen benim en yakın arkadaşımsın.''

Söyledikleriyle kaşlarımı kaldırıp oturduğum koltuktan kalktım ve adımlarımı ona yönlendirdim.

''Sen de benim en yakın arkadaşımsın.''

Bana doğru dönüp sarıldığında gülümseyerek ona karşılık verdim.

''Ne olursa olsun seni bırakmayacağıma söz veriyorum.''

***

Arabadan indiğimizde Jennie bana baktı ve omuzlarını dikleştirdi. Saçlarının bir tutamını kulağının arkasına attıktan sonra derin bir nefes aldı.

''Hazır mısın?''

Başımla onu onayladıktan sonra gözlerimi büyük eve çevirdim. Klasik genç eviydi işte. Tam bir parti evi. Büyük bir bahçesi ve lüks bir görüntüsü vardı.

Jennie çantasını bileğine takıp önden yürümeye başladığında ben de peşinden gittim.

Başlıyoruz.

Neye başlayacaksın varoş, seni ezecekler, gitme oraya.

Kes sesini budala.

betrayal high school, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin