Hermiona byla celá potěšená, jak ji Edward a ostatní holčičky vychválili. Ráno, když se probudila, se jí vstávalo těžce. Nechtělo se jí vstávat. Vzpomněla si, jak se McGonagallová rozesmála na celé kolo, když viděl Dracovy vouse z kakaa. Potom se jí vstávalo o hodně lépe. Převlékla se, odešla přes společenskou místnost až do Velké síně a usedla za kamarády.
"Dobré ráno," řekla vesele. Harry a Ron ji taky pozdravili. U stolu sedělo nejen "Golden trio", ale také dvojčata Weasleyovy, Angelina Johnsnová, Ginny a další dívky a chlapci. Hermiona se všech, o kterých mluvili předešlý den, že by šli na jezero, zda by šli se s nimi klouzat. Všichni souhlasili; Fred i George, Ginny, Dean, Seamus, Angelina, Levandule a ostatní.
Slečna Grangerová se podívala k čestnému stolu, kde byl Brumbál mluvící k McGonagallové, Hagrid, Kratiknot a Snape. Poblíž seděla i profesorka Trelawneyová, která jen zachmuřeně seděla a dívala se do jednoho bodu před sebou. Potom se Hermiona ohlédla za sebe ke stolu Zmijozelu. Byla tam osoba, kterou vidět chtěla.
Draco Malfoy.
Usmála se na něj, zamávala mu, a poslala nenápadně vzdušný polibek. Draco jí úsměv opětoval a neuvědomil si, že má v ústech džus, takže když se usmál, vytekl mu. Hermiona se zasmála a vrátila se zpět ke svým kamarádům. Draco pod stolem nakopnul Crabba, který se mu snažil otřít kapesníkem oblek.
Nebelvírští se po snídani vydali na jezero, samozřejmě s povolením, které jim Minerva s radostí dala kvůli Hermiony službě pro prváky. Ani si nemuseli brát brusle, dokázali si je vykouzlit. Všichni se náramně bavili. Nebelvírských bylo hodně; Harry, Ron, Hermiona, Fred s Georgem, Ginny, Dean, Lee Jordan, Seamus, Neville, Parvati, Katie, Angelina, Levandule. Taky šla sestra Parvati jménem Padma, která sice Nebelvírkou nebyla, ale na tom nezáleželo.
Celý houf šel z hradu, navzájem se koulovali, křičeli a ječeli u toho. Fred s Georgem vzali s sebou i pár rachejtlí, které odpálili až u jezera, aby na ně náhodou nevletěl Snape nebo Filch. Jakmile byli na ledě, honili se, shazovali se jak rukama, tak kouzly, smáli se na celé kolo, vytvářeli sněhuláky, kteří s nimi taky bruslili. Ne jednou ucítili zadunění obrovské sépie.
Nikomu to však nepokazilo náladu.
Všichni se radostně klouzali po ledě a smáli se přitom tak nahlas až se to rozléhalo po celém zapovězeném lese. Fred a George odpálili pár rachejtlí a všechny děti křičely a křičely. Hermiona se honila s Harrym a Ginny, Ron šermoval se svými bratry s rampouchy v ruce, Levandule, Parvati, Padma se shazovaly, a Seamus s Deanem a Nevillem se také shazovali.
Pro všechny to byl úžasně strávený čas.
Draco se šel projít, avšak na opačnou stranu než na jaké bylo jezero. Když vyšel z hradu, šel se podívat od vchodu na Černé jezero. Slyšel jejich smích. Vydal se ale na jinou stranu. Stromy kolem byly celé od sněhu, párkrát velké kusy sněhu spadly na zem. Z okna Bradavického hradu pozoroval Draca Severus Snape, jenž za ním po chvíli přišel.
"Co tu děláš, Draco?" ptal se profesor.
"Vy víte, proč si dělám starosti," odsekl Draco.
--------------------------------------------------
Hermiona byla celá unavená, když se vrátila s kamarády od jezera, aby šla na oběd. Ve Velké síni bylo rušno. Stoly plné jídla, hladoví studenti, u čestného stolu Brumbál, McGonagallová, Hagrid, Snape a Kratiknot. Hermiona se podívala na Draca. Usmála se a on jí úsměv opětoval. Po obědě si musela dívka zdřímnout, jinak by se v Prasinkách zhroutila.
ČTEŠ
Dramione - Hrdý lev s hadím ocasem (Complete)✔
FanfictionJe poslední den před Vánočními prázdninami; učitelé se těší, že si odpočinout, žáci pojedou domů nebo zůstanou v Bradavicích. Zatím Hermiona ani Draco nevěděli, jaké emoce se v nich budou objevovat. Stále myslí na to, jak si užít Vánoce v Bradavicíc...