Kırık Kalplerin İtirafı

614 56 18
                                    

Bazı şeyler hiç geçmezdi,
hayır hâlâ acıttığı için değil. Hâlâ aynı şeyler olduğu için.
O benim için bir hastalıktı. Ben ise onun ilacı.

Klaus Mikaelson

Önceki bölümün yazımında çok büyük emeğin olduğu için umutluvedalginyazar sağol ikiz.

Üç kız önlerinde ki cesetlere bakıyordu. "Taş çatlasa yirmi metre geride otuza yakın cadı veya büyücü cesedi var. Nerden baksan on tane de burada vampir cesedi. Belayı üstüne çekmede hızlısın." Morgana Rebekah'ya karşın göz devirdi.

Ormanda ki kulübelerin olduğu yöne yürümeye başladı. Katherine sorgulamadan onu takip ederken Rebekah'ya döndü.

"Geliyor musun?" Orjinal vampir iç çekerek yanlarına ilerledi. "Çizmelerim mahvoluyor." Morgana göz devirdi ve kendi çamura batmış süet çizmelerini gösterdi.

"Benimki de ama yakınmıyorum." Elini ağaçlardan birinin üzerine koydu. 'Ormanın koruyucu ruhları bana yol gösterin.'

Ormanda sert bir rüzgâr koparken Katherine ve Rebekah gerilmişti.

Morgana geri çekildi. "Eve! Adın bu!" Bataklığa gelişi güzel haykırdı.

Sarışın kadın ağaçların arkasından çıktı. "Orman seninle konuştu." Morgana hafifçe başını salladı.

"Kurtlara teşekkür etmek istiyorum." Dedi nazik bir sesle. Çünkü gerçekten istiyordu.

Kadın,Rebekah ve Katherine'e baktı. "Sakin ol sarı şeker. Patron o." Dedi Katherine Morgana'yı işaret ederek.

"Ben Eve. Hilal Sürüsü'nden." Morgana hafifçe gülümsedi.

"Morgana Pendragon. Yüksek Rahibe. Ve Marcel'in dostu değilim." Eve, bir süre ikilemde kalsada onları kulübelerin olduğu yere götürdü.

"Marcel bir cadıya bütün kurtları lanetletti. Dolunay haricinde tamamen kurt formundalar."

Katherine,hafifçe kaş çattı. "Ben Elijah için buradayım. Kurtlarla Ana ilgilenebilir. Rebekah'da istediğini yapar." Esmer vampir arkasını döndüğü anda Rebekah ve Morgana bileklerinden kavrayıp geri çekti onu.

"Lanet hakkında düzgün bir bilgim yok. Düzeltmek zor değil ama lanetin nasıl yapıldığını öğrenmeliyim."

Eve bilmiyorum dercesine baktı. "Marcel biliyordur." Dedi Rebekah sinirli bir ifadeyle. "Onunla hâlâ konuşmadım. Klaus'la içki keyfi yapıyorlar. Ne harika arkadaşlar değil mi!" Katherine hafifçe sırıttı.

"Biz de bir iki kadeh içsek fena olmaz." Morgana ve Rebekah'nın yüzünde de aynı sırıtış oldu.
~
Katherine bara girerken biraz çekinmişti. Sonuçta Klaus'un onu öldürmeyeceği garantisi yoktu. Morgana arkadaşının kolunu güven vermek istercesine sıktı.

"Selam beyler." Rebekah yüzünde etkili gülümsemesiyle Klaus ve Marcel'in yanına oturdu. Morgana,hiçbir şey olmamış gibi Klaus'un yanında ki bar taburesine oturup,Orjinal melezin yanağına küçük bir buse kondurdu.

"Bu güzel hanımlar kim dostum?" Klaus cevap vermede gecikmedi. "Sevgili kız kardeşimi çok iyi hatırlarsın,Katherine aile-biraz duraksayıp devam etti-yakınımız sayılır. Ve Morgana benim sevgilim."

Queen (Sezon Finalinde)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin