"Bu lanet şehirdeki cadılar neden hadlerini bilmiyor!" Klaus,cadı meclisinin önünde öfkeyle duruyordu. Katherine Pierce cadıların elindeydi. Katherine'i önemsediğinden değildi ama Katherine'i onlardan almazsa Morgana yüzüne bakmayacaktı. Ve belki de Elijah için yapıyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse Elijah'nın Katherine'e laf geçirememesi komikti.
"Katherine Pierce nerede?" Agnes omuz silkip başıyla mine çiçeği kullanılmış kelepçeli Katherine'i işaret etti. İki cadı koluna girmişti. Her halinden güçsüz olduğu belliydi. "Üzerine fazla gitmesen iyi edersin ne de olsa yeğenine hamile." Dedi Sophie soğukça. "Sen ne saçmalıyorsun?!"
"Bir kaç hafta önce Morgana ve o mekanıma geldiğinde özel gücüm devreye girdi diyelim. Ben hamileliği hissedebiliyorum ve Katherine hamile." Klaus,kahkaha attı. "Gerçekten iki vampirin üreyebileceğini mi sanıyorsunuz! Siz delirdiniz mi!"
"Sence gerçek olmasa günlerdir buradaki lanet büyülü tuzaklara ve testlere katlanır mıydım! Elijah,baba oluyor! Sevinebilir!" Katherine sinirle soludu. "Bu bir görsel ikiz. Doğanın kaçamağı,görsel ikiz kanı her lanete engeldir neden vampirliğe istisnalar vermesin?" Dedi Agnes.
Klaus,öfkeyle durdu ve düşündü. Görsel ikiz ölüp gitse belki bir kaç derdi eksilirdi ama buna izin verirse Elijah bir şekilde olanları öğrenir ve onu gerçek anlamda terk ederdi. Morgana,ah o konuya girmek bile istemiyordu. Sonra duydu. Küçük yeğeninin kalp atışlarını. Küçük masum yeğeni. Bir Mikaelson. "Ve güzel Katherine bil bakalım,kadim bir büyüyle kime bağlı." Sophie parmağına bir iğne batırdığında Katherine acıyla inledi ve kanayan parmağına baktı. "Kadim büyü mü?" Dedi Klaus şaşkınca bunu sadece Morgana yapabilir sanıyordu. Taş mezarların arkasından sarışın kıvırcık bir cadı çıktı. "Selam Klaus. Ben Cassie. Ve bir rahibeyim."
"Ne istiyorsunuz?" Agnes gülümsedi. "Davina'yı bize ver." Klaus,omuz silkti. Feda etmesi kolay bir şeydi. Hasat tamamlanınca güçlü olacak olabilirlerdi ama Morgana ve Freya onları bastırmaya yetecekti. "Kabul." Telefonunu çıkarıp Davina'nın buraya getirilmesini emretti. "Beni yeğenimle tehdit etmenin bedeline hazır ol bunak cadı." Diye tısladı. Katherine'i alıp eve döndüğünde herkesin salonda onu beklediğini gördü. Kol kesinlikle köpürüyordu.
"Davina'yı neden onlara verdin! Şirin bir suratı vardı!" Kol isyan ederken Klaus omuz silkti. "Sadece zaiyat. Sevgili ailem,bir Görsel ikiz sebebiyetiyle ailemize yeni bir üye katılıyor. Abi tebrikler." Elijah,şaşkınca Klaus'a ve Katherine,bakarken Freya ve Morgana hariç herkes Katherine'in rahmindeki minik kalbi duydu. Ve başka bir kalp atışını daha. Finn,şaşkınca kalakaldı. "Sende mi?" Morgana,gözlerini kaçırdı ve yere baktı. "Ne ben de mi?" Dedi yalana vurarak.
"Ne zamandır?" Dedi Klaus sinirle. "Neredeyse iki ay." Dedi Morgana fısıldayarak. Sinirini bastırarak salondan uzaklaştı. "Şimdi kim kaç taneye hamile? Ve nasıl hamile?" Dedi Rebekah şaşkınca. "Katerina görsel ikiz olduğu için. Ve Klaus melez olduğu için Morgana." Dedi Freya soğukça. Klaus onları geride bırakıp Morgana'nın peşinden gitti. Yatağa oturmuş sakinleşmeye çalışıyordu.
"Karnında benim çocuğum olması bu kadar mı acı veriyor Morgana!" Morgana,irkilerek ona baktı. "Saçmalamayı kes! Haftalardır bundan kurtulmaya çalışıyorum!" Sinir ve üzüntü,hayal kırıklığı hepsi Klaus'u her saniye daha çok ele geçiriyordu. "Düşük yapmaya çalıştın? Defalarca?" Morgana,başını olumsuzca sallıyordu. "Yapmadım! Yapamadım! Onu terk edeceğimizi bilsemde yapmadım!" Elini karnına bastırmıştı.
"Bunu çocuğumuza neden yapalım? Morgana yüzüme bak?" Morgana iç çekti. "Marcel ve Mordred'a baktığımız gibi mi bakacağız? Sen onu ölüme terk edeceksin ve ben saldıracağım? Çocuğumuz dediklerimize bunu yaptık. Kardeşimi öldürdüm Klaus. Abimi öldürdüm. Ve lanet olsun ki tüm dünya bunu internete yazınca okuyabiliyor!" Diye çığlık attı. Gözleri istemsizce parladığında bir vazo kırılmıştı.