Κεφαλαιο 19- Η Επίθεση

162 14 7
                                    

Hermione's Pov:

Επιτέλους τελείωσαν τα μαθήματα. Τώρα κατευθύνομαι με τον Harry και τον Ron στην τραπεζαρία για να φάμε. Εχθές ήταν τα γενέθλια της Y/n αλλά αυτά τα τέρατα, οι θανατοφαγοι, δεν μας αφήνουν να στέλνουμε πλέον γράμματα. Ελπίζω να είναι όλα καλά.

-Ο Harry Potter, η Hermione Granger και ο Ronald Weasly να πάνε στο γραφείο του διευθυντή τώρα! Είπε η κυρία McGonagal απελπισμένα. Κάτι ήξερε. Τι θα μας έκαναν?

Κοιταχτήκαμε και μετά πήγαμε στο γραφείο. Μέσα δεν ήταν ο Snape αλλά οι δύο άλλοι θανατοφαγοι - τα αδέρφια.(δεν θυμάμαι τα ονόματα τους γιαυτο οποίος τα θυμάται πες τε μου😅)

-Λοιπόν, ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό... Ξεκίνα να λέει η γυναίκα θανατοφαγος.

-Που είναι η δεσποινίς Y/n Corrinson?! Συμπληρώνει ρωτώντας ο άντρας.

-Όπου θέλει θα είναι. Είπε ειρωνικά ο Harry.

-Άσε τις εξυπνάδες νεαρέ γιατί δεν θα σου βγει σε καλό. Του λέει θυμωμένα ο άντρας.

-Ουυυ φοβήθηκαμε! Λέει ο Ron και αυτός ειρωνικά.

Τα αδέλφια έβγαλαν τα ραβδιά τους για να μας προειδοποιήσουν.

-Και...τι θέλετε την Y/ n?! Ρωτώ θυμωμένα. Δεν ξέρω πού ακριβώς είναι η Y/n αλλά δεν θα τους αφήσω να την βρουν!

-Νομίζω ξέρεις Granger. Για πες μου μικρή λασποαίματη, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΘΙΑ ΚΟΛΛΗΤΗ ΣΟΥ! Φωνάζει θυμωμένα η γυναίκα.

-Δεν ξέρω γιατί δεν την ρωτάς?! Λέω χαμογελώντας ειρωνικά.

Τα αδέλφια είχαν γίνει κόκκινα σαν παντζάρι από τον θυμό. Με ένα κούνημα του ραβδιού του, ο άντρας εκτέλεσε την βασανιστική κατάρα πάνω μου. Εγώ άρχισα να ουρλιάζω από τον πόνο. Ο Ron έβγαλε έξω το ραβδί του :

-Expelliarmus! Φώναξε και το ραβδί του άνδρα έπεσε κάτω. Τότε, εκείνος με σήκωσε πάνω του καθώς ήμουν ανύμπωρη να σηκωθώ. Ακολούθησε και ο Harry και τρέξαμε και φύγαμε. Ακόμα πονούσα πολύ.

Καθώς ο Harry και ο Ron έτρεχαν, μία πόρτα εμφανίστηκε μπροστά τους. Χωρίς να χάσουν χρόνο, μπήκαν μέσα. Το δωμάτιο ήταν σαν ένα μικρό σπιτάκι, με όλα όσα χρειαζόσουν. Ο Ron με τοποθέτησε πάνω σε ενα κρεβάτι που ήταν εκεί.

-Από ποτέ υπήρχε έτσι δωμάτιο στο Hogwarts?! Ρώτα ο Harry συγχισμένος.

-Είναι το δωμάτιο των αναγκών... Είπα αδύναμα.

-Ξεκουράσου Hermione... Είπε ο Ron.

-Ευχαριστώ... Είπα και κοκκίνησα

With You ForeverWhere stories live. Discover now