Κεφάλαιο 21- Πίσω Στο Hogwarts

153 16 10
                                    

Αυτό το κεφάλαιο έχει ελαφρώς 18+ σκηνές (προειδοποιώ)

* 2 εβδομάδες αργοτερα*

Draco's Pov:

Ξύπνησα πάνω στο κρεβάτι μου. Τι έγινε?

Περίμενε να σου εξηγήσω. Δεν σε κοροϊδεύω όμως! Λοιπόν από τότε που σου έριξε αυτή την κατάρα ο πατέρας σου, κοιμάσαι δύο εβδομάδες...

Περίμενε τι?!

Αυτό που σου λέω! Τραγικό. Η Y/n όλη μέρα δίπλα σου είναι και εγώ την παρηγορώ συνέχεια.

Και που είναι τώρα?!

Βλέπει το δωμάτιο σου. Πως να μην το βλέπει αφού είσαι τόσο πλούσιος. Από που παίρνεις τόσο λεφτά, για να ξέρω και εγώ να χτίσω το μελλον μου, όχι κάτι άλλο...

Δεν μας ενδιαφέρουν αυτά τώρα!

Σηκώθηκα, και είδα την Y/n να βλέπει μια φωτογραφία μου και να κλαίει σιγανά.

Εγώ πήγα σιγανά από πίσω της και την αγκάλιασα και την φίλησα στον λαιμό.

-Το ξέρω ότι είμαι όμορφος! Λέω

Y/N's Pov:

Τραντάχτηκα και γύρισα πίσω.

Ο Draco!

Τον αγκάλιασα τόσο σφικτά που δεν μπορούσε να πάρει ανάσα.

-Εντάξει σιγά. Δεν πεθανα και αναστήθηκα κιόλας! Είπε γελαστά.

-Έχει μια εβδομάδα που κοιμάσαι και νόμιζα ότι πέθανες... Είπα με δάκρυα ακόμα.

-Συγγνώμη που σε τρόμαξα...είπε και μου χαΐδεψε τα μαλλιά.

-Εγώ πρέπει να ζητήσω συγγνώμη που σε έβαλα σε κίνδυνο. Δεν άντεχα στην σκέψη ότι θα σε έχανα... Είπα

-Δεν με έχασες όμως! Μου είπε και μου σκούπισε τα δάκρυα. Μετά έσκυψε, ήταν ψηλός πανάθεμα τον, και με φίλησε παθιασμένα.

Όταν σταματήσαμε, η μητέρα του μπήκε μέσα και τον είδε. Τότε έτρεξε στην αγκαλιά του και άρχισε να κλαίει.

-Γιε μου... Νόμιζα ότι σε έχανα... Είπε.

-Καλά είμαι μητέρα. Και μην ξαναπείτε "νόμιζα ότι θα σε έχανα" γιατί θα με πάρει το μάτι, χτύπα ξύλο! Είπε ο Draco και φίλησε την μητέρα του στο μάγουλο.

Εγώ χαμογέλασα όταν είδα αυτή την σκηνή. Μητέρα και γιος. Η Narcissa άνοιξε τα χέρια της και μπήκα και εγώ στην αγκαλιά τους.

-Που... Που είναι ο πατέρας? Ρώτα ο Draco και το πρόσωπο του σκοτείνιασε.

-Κοίταξε... Εγώ φταίω... Νιώθω πολύ άσχημα αλλά ο πατέρας σου είναι πλέον στο... Azkaban... Είπα.

With You ForeverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora