Περπατουσα στον διαδρομο σκεφτικη μεχρι που η Hermione ηρθε να μου μιλησει.
-Πως ηταν η τιμωρια? Μου ειπε και γελασε σιγανα
-Τι ηθελες να ηταν? Με τον Malfoy ημουν.
-Ακριβως! Θα πρεπει να του αρεσε, ειπε.
Α καλα ειναι τελειως χαζη, σκεφτομαι.
-Τι λες?! Ακουσες τι ειπες?
-Μα φυσικα. Δεν ειδες πως σε κοιτα? Ειναι ετωτευμενος μαζι σου!μου ειπε ενθουσιασμενα.
-Ααα δεν παμε καλα. Αγγιξα το μετωπο της να δω αν εχει πυρετο. Πυρετο δεν εχεις. Μηπως ηπιες και μεθυσες πριν?
-Οχι βεβαια!
-Ε τοτε τι λες αυτες τις χαζομαρες? Ακουσες τι μου ειπε εχθες?! Τελως παντων, εχω κατι να σου πω...
-Τι τρεχει? Με ρωτα σαστισμενη
-Εμμ, ξερεις για τις ιδιωτητες μου. Ο Malfoy με ρωτησε πριν για τα ματια μου...
-Ξερεις οτι πρεπει να το κρατησεις μυστικο!
-Ναι, βεβαια. Δεν θα το πω σε κανενα αλλα... οποτε νευριαζω τα ματια μου αλλαζουν χρωμα και αυτο δεν μενει απαρατήρητο.
-Τοτε πρεπει να ελεξγεις τα νευρα σου. Μου ειπε και γελασε αλλα σοβαρολογουσε.
-Με τον Malfoy να με τσαντιζει, λιγο δυσκολο.
-Ναι. Τωρα εχουμε μαθημα με τον Hagrid. Παμε για να μην αργησουμε.
Αρχισαμε να κατευθυνόμαστε στην καλυβα του. Οταν φτασαμε εκει ειδαμε τον Harry και τον Ron.
- Πως ηταν η τιμωρια? Με ρωτησε ο Harry
- Α καλα. Τι με ρωτατε ολοι για την τιμωρια?! Ειπα νευριασμενη
-Ελα τωρα. Δεν ειδες πως σε κοιτα ο Malfoy? Ειπε γελώντας ο Ron
-Ναι με κοιτα με μισο ματι αφου με μισα. Και τον μισω και εγω! Απαντησα.
-Τελος η κουβεντες παιδια μου! Ωρα για μαθημα! Σημερα θα μιλήσουμε για τους Ιππογρυπες. Διέκοψε την κουβεντα μας o Hagrid. Ευτυχως δηλαδη!
-Λοιπον οι Ιππογρυπες ειναι πολυ βασιλικα ζωα. Για να κερδισεις την εμπιστοσύνη τους πρεπει πρωτα να υποκλιθείς. Αν υποκλιθουν σημαινει οτι σε εγκρινουν ενω αν δεν υποκλιθουν, καλυτερα να τρεξεις. Οταν υποκλιθουν και αυτοι πηγαινεις σιγα σιγα κοντα τους και τους χαϊδεύεις. Τοτε γινεσαι φιλος τους! Μας εξηγησε ο Hagrid
-Θελει να μας σκοτωσει ο άνθρωπος. Ή μαλλον χοντρομπαλας ειπε ειρωνικα ο Malfoy και αρχησε να γελα.
ESTÁS LEYENDO
With You Forever
FanficΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...