Οι επόμενες 4 μέρες κύλησαν ήσυχα. Όλα τα κορίτσια έτρεχαν πίσω από τα αγόρια ειδικά πίσω από τον Draco. Πόσο αξιολύπητο!
Ζηλεύεις?
Είσαι τρελή? Εγώ γιατί να ζηλεύω. Απλά λέω ότι είναι χαζό αυτό.
Ναι ναι ο, τι πεις.
Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου. Σήμερα είναι αυτός ο χορός και η τελευταία μέρα του σχολείου.
Δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλα δεν έχεις γονείς αρα θα πρέπει να μεινεις εδώ...
Το ξέρω και πρεπει να μεινω εδω και να βλέπω την ηλιθιοφατσα του ροζ εμετού. Θα αντέξω. Ολόκληρο Voldy πολεμησα.
Σωστό και αυτό
Κάθησα στην τραπεζαρία όπου οι φίλοι μου με περίμεναν. Όλοι είχαν πάρει γράμματα από τους γονείς τους.
-Αυτό είναι άδικο! Γκρινιαξε ο Ron.
-Τι έγινε? Ρώτησα εγω καθώς καθόμουν.
-Στον χορό θα πρέπει να έρθει τουλάχιστον ένας γονέας για να μας "προσέχει". Είμαστε σχεδόν 17. Δεν το καταλαβαίνει η Umbridge αυτό?!είπε ο Harry.
-Κακό για εσας. Εγω δεν εχω γονείς οπότε θα κάνω ο,τι θέλω, είπα.
-Οχι τοσο γρήγορα Y/n, είπε η Hermione και μου έδωσε ένα γράμμα που ητν από την Tonks.
_______________________________________
Αγαπητή Y/nΕλπίζω να είσαι καλά και να περνάς ωραία. Αφου πρέπει να ερθει ενας κηδεμονας/γονέας στον χορό, θα έρθω εγώ. Αλλά δεν θα μεινω για πολύ (δουλειές χρυσουχων).
Με αγάπη,
Tonks
_______________________________________- Τουλάχιστον δεν θα μείνει για πολύ! Είπα
-Μισώ αυτήν την ροζ χνουδομπαλα! Είπε λίγο πιο δυνατά από ότι έπρεπε ο Ron και όλη η τραπεζαρία γύρισε και μας κοίταξε.
Εμείς σκασαμε στα γέλια. Γύρισα και κοίταξα όλα τα παιδιά ώσπου τα ματια μου συναντήθηκαν με τα δικά του με αποτέλεσμα να χαθώ μέσα στο γκρι χρώμα τους όπως έκανα παλιά.
-E Y/n γη καλή εδώ! Πρέπει να πάμε για φίλτρα με τον Snape! Μου είπε η Hermione
-Ναι ναι πάμε... Είπα όταν επιτέλους γύρισα στον κόσμο μας.
***
-Εϊ Hermione ξέρεις που είναι η Y/n?ρώτησε ο Cedric.
YOU ARE READING
With You Forever
FanfictionΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...