Κεφαλαιο 15- Ο Κυριος Lee Vangt

188 21 2
                                    

Όταν κατάφερα να κοιμηθώ ξανά ηταν περίπου 5:30...Καθώς κοιμώμουν νιώθω κάποιον να με αγγίζει απαλά.

-Y/n ξύπνα... Μου λέει μια ανδρική φωνή.

Εγώ σηκώνομαι απότομα πάνω.

-Τι? Ποιος ήρθε?! Ρωτώ αγουροξυπνημένη. Έβλεπα θολά αφού μόλις ειχα ξυπνήσει.

Ακούω τον Draco να γελά.

-Έλα ξύπνα υπναρού!

-Ε όχι και υπναρού! Δεν φταίω εγώ που δεν μπορούσα να κοιμηθώ ύστερα από το όνειρο. Τι μπορεί να σκέφτηκε ο Voldemort.... Είπα αλλά αμέσως το μετάνιωσα γιατί εχθές είχα πει στον Draco ότι δεν ήταν κατι...

Ωχ τι θα πω τώρα.....

-Τι εννοείς "τι μπορεί να σκέφτηκε ο Voldemort" ?

-Εεε εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο... τώρα πρέπει να ξύπνησες και να ακούσεις διαφορά...Είπα και γέλασα αμήχανα.

-Y/n η ώρα είναι 8:30. Εγώ εχω ξυπνήσει εδω και ανάμιση ώρα. Και ξέρεις πολύ καλά ότι το είπες. Μου λέει

-Εεεεε ααα, είπα. Δεν ήξερα πως να ξεκινήσω.

-Μην ανησυχείς, ξέρω τα φωνήεντα. Λέει και γελά.

-Ναι το ξέρω. Εε λοιπόν, στο όνειρο είδα τον Voldemort και την Bellatrix να μιλάνε. Προσπαθούσαν να βρουν ένα τρόπο για να εμφανιστώ. Ξαφνικά ο Voldemort σκέφτηκε κάτι αλλά ξύπνησα... Τι μπορεί να σκέφτηκε. Ελπίζω να μην έχει σχέση με την Hermione... Λέω.

-Μην σκέφτεσαι αρνητικά! Η Hermione όπως είπαμε θα είναι καλά! Μου λέει γλυκά και κάνει μια τούφα τούφα από τα μαλλιά μου πίσω. Μετά με έπιασε και με φίλησε γλυκά. Εγώ χαμογέλασα και σηκώθηκα.

Ετοιμάστηκα και πήγα κάτω για πρωινό. Κάθησα στο τραπέζι και είπα:

-Σήμερα σκέφτομαι να πάμε καμιά βόλτα στο χωριό. Τι λες?

-Ε εντάξει αλλά να μην τραβήξουμε και τα βλέμματα. Βέβαια όλες οι κοπέλες θα με βλέπουν λόγω της θεϊκής ομορφιάς μου αλλά τι να κάνουμε! Λέει με ενα χαζό χαμόγελο.

Ψωνάρα!

Πανακότα θα συμφωνήσω μαζί σου για πρώτη και τελευταία φορά.

Ε είδες. Πάντα έχω δίκαιο.

Ναι τέλος πάντων.

-Ναι εντάξει. Λέω και ρολάρω τα μάτια μου.

-Ζηλεύουμε?! Λέει

-Ναι αυτό έμεινε να ζηλεύω εσένα! Του λέω και τον σκουντώ απαλά.

With You ForeverNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ