Κεφαλαιο 12- Ημέρα Των Θανάτων

233 17 3
                                    

-Ελατε ξυπνατε! Φωναζει η Tonks

-Tonks ειναι 6 η ωρα! Της λεω εγω.

-Απο σήμερα ξεκινάει η προπόνηση σας. Αντε ετοιμαστείτε!

Εγω και ο Draco σηκώθηκαμε με τα βιας. Ετοιμάστηκαμε και βγήκαμε εξω.

-Λοιπόν Y/n, θα προπονήσε καθε μέρα έτσι ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας που ειναι να "διαγραψουμε" το χωριό απο τον χάρτη για να μην μπορούν να σε βρουν ευκολα οι θανατοφαγοι. Μου ειπε η Tonks.

Άρχισα να προπονούμαι προσπαθώντας να σηκώσω βαριά πράγματα οπως πέτρες κ.α.χωρις το ραβδι μου βεβαια.

-Τώρα χτυπά τον Draco αλλά οχι με ραβδι. Με τις δυνάμεις σου. Εκείνος θα προσπαθήσει να αμυνθεί. Λέει η Tonks

-Μα- παω να πω εγω αλλα η Tonks με διέκοψε.

-Δεν εχει μα ούτε μου!

Εγώ και ο Draco πήραμε τις θέσεις μας. Πριν προλάβω καλά καλά να αμυνθώ ο Draco με χτύπησε με το ξόρκι stupefy.

-Αουτς! Λέω εγώ.

Ο Draco τρέχει προς τα εμένα και λεει λίγο ανήσυχα.

-Είσαι καλά?!

-Ναι. Πάμε ξανά! Λεω εγω.

Αυτό συνεχίστηκε για μια εβδομάδα. Κάθε μέρα γινόμουν και καλύτερη. Ένα απόγευμα καθώς καθόμουν στον καναπέ και ο Draco είχε πάει μια βόλτα, μια κουκουβάγια χτύπησε το παράθυρο. Εγω το άνοιγω, παιρνω το γράμμα και αρχίζω να το διαβάζω.

Αγαπητή Y/n,

Σε εχω πεθυμήσει τόσο πολύ! Τα πράγματα στο hogwarts είναι χάλια. Ο Dumbeldore έχει πεθανει, ο Snape τον έχει σκοτώσει... Και εχει πάρει την θέση του! Επίσης ηρθαν ακόμη δύο θανατοφάγοι που κανουν την ζωη μας μαύρη. Ο Neville απόκτησε ηθικό και τους πάει κόντρα. Αυτοί τον έκαναν και τον κανουν μαύρο στο ξύλο. Ο,τι και να γίνει σε παρακαλω μην έρθεις στο hogwarts. Επίσης, καψε αυτό το γράμμα όταν το διαβάσεις. Μην γράψεις πίσω, ελέγχουν τις κουκουβάγιες.

                                                  Με αγάπη,
                                                  Hermione.

Υ.Γ:Εχω βάλει μια φωτογραφία πισω με εμένα, τον Harry και τον Ron για να μας θυμάσε.

Τελείωσα το διαβασμα και πηρα την φωτογραφία. Η φωτογραφία ηταν κάπως έτσι:

 Η φωτογραφία ηταν κάπως έτσι:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
With You ForeverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang