Κεφαλαιο 18-Που Είναι Ο Κύριος Lee?!

170 17 0
                                    

Y/n's Pov:

Ξύπνησα με πονοκέφαλο. Ο Draco ακόμα κοιμόταν του καλού καιρού. Σηκώθηκα και πήγα και νύφτηκα. Έπρεπε οπωσδήποτε να ενημερώσουμε τον κύριο Lee για το τι θα τον περίμενε.

-Εε Draco ξύπνα! Του φωνάζω να σηκώστει.

Ακόμα κοιμάται το γαϊδούρι!

Ακριβώς όπως το είπες :ΓΑΪΔΟΎΡΙ!

Ναι εντάξει τώρα φύγε.

Ο κόσμος λέει καλημέρα το πρωί.

Καλημέρα, ευχαριστημένη?!

Ναι, τώρα φεύγω.

Αντε να ησυχάσουμε και εμείς!

Πήρα ένα μαξιλάρι και το έριξα στον Draco.

Εκείνος τρομαγμένος, μα ακόμα νυσταγμένος, σηκώθηκε

-Τι έγινε?! Ρώτα

-Η αποκάλυψη τον ζόμπι. Τι ήθελες να γίνει. Ξύπνα! Ο κύριος Lee κινδυνεύει το θυμάσαι?!

-Ναι αλλα δεν φταίω που με ξύπνησες την νύχτα! Λέει και χασμουριέται.

-Δεν σου είπα να ξυπνήσεις! Τέλος πάντων δεν θέλω να τσακωθώ μαζί σου πρωινιάτικα. Λέω και τον τραβάω από το κρεβάτι.

-Καλά μην με τραβάς, σηκώθηκα! Λέει με παράπονο.

Πόσο μαλάκας είναι?!

Ελα ντε. Παναγία μου, τι μου έκανες και συμφωνώ μαζί σου όλη την ώρα?!

Όλοι συμφωνούν μαζί μου, αγάπη μου!

Ναι τέλος πάντων...

Ετοιμάστηκα και πήγα κάτω. Έφαγα γρήγορα γρήγορα το πρωινό μου και μετά βγήκα έξω. Σε λίγο ακολούθησε και ο μαλακας - εε Draco ήθελα να πω...

Φτάσαμε στο χωριό, και χτυπήσαμε την πόρτα του μαγαζιού του. Ήταν κλειστό, τα φώτα ήταν κλειστά και δεν έδειχνε κανένα σημάδι ζωής.

-Ε συγγνώμη που ενοχλώ... Αλλά ξέρετε που είναι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος? Ρωτώ μια κυρία - γυρω στα 45-που βρισκόταν έξω από το διπλανό μαγαζί.

-Έφυγε. Δεν ξέρω πότε, αλλά έγραψε πάνω σε μια πινακίδα, εκείνη εκεί, είπε και έδειξε μια ξύλινη πινακιδα, ότι το μαγαζί δεν θα ξανανοίξει το πιο πιθανό...

-Ευχαριστώ... Λέω και πηγαίνω κοντά στην πινακίδα.

-"Το μαγαζί κλείνει προσωρινά - μπορεί και για πάντα - λόγω προσωπικών λόγων. Ευχαριστώ" διάβασε ο Draco που είχε έρθει δίπλα μου.

With You ForeverWhere stories live. Discover now