Κεφαλαιο 27- Η Επίθεση

119 12 2
                                    

Η επόμενη μέρα ξημέρωσε. Χιονιζε πολύ δυνατά και ο ουρανός ήταν σκοτεινός με πολλά σύννεφα.

-Θα σε πεθυμησω Y/n... Καλά Χριστούγεννα και να προσέχεις! Είπε η Hermione καθώς με αγκάλιαζε.

-Και εγω θα σε πεθυμησω. Θα προσέχω μην ανησυχείς. Καλά Χριστούγεννα! Της απάντησα.

Μετά επιβιβάστηκε μαζί με τον Harry και τον Ron και έφυγαν...

Εγω μπήκα μέσα ξανά στο κάστρο και κατευθυνθηκα στον Κοιτώνα του Gryffindor και κάθησα μπροστά από το τζάκι για να ζεσταθω.

***

Πέρασαν τρεις μέρες από τότε που οι φίλοι μου έφυγαν και όλα ήταν βαρετά.

Τώρα πηγαινω στην βιβλιοθήκη για να πάρω κάτι βιβλία που δεν νομίζω να μου τα δώσει η βιβλιοθηκαριος.

Μπήκα μέσα και ειπα :

-Γεια σας, μπορώ να έχω κάτι βιβλία από το απαγορευμένο τμήμα?

-Εξαρτάται από τι βιβλία θες, μου είπε η βιβλιοθηκαριος.

-Για... Μαύρη μαγεία... Είπα.

-Φοβάμαι ότι δεν μπορώ να σου δώσω αυτά που θέλεις Y/n...

Χωρίς να προλάβει να πει τίποτα η βιβλιοθηκαριος εκετλεσα ένα ξόρκι που την πάγωσε και πηγα γρήγορα στο απαγορευμένο τμήμα.

Γιατί θες αυτά τα βιβλία? Θα πας με μεριά του Voldy?

Και βέβαια όχι. Θέλω να ξέρω με τι κατάρες έχω να κάνω.

Πήρα 3 βιβλία και έφυγα γρήγορα ξεπαγωνοντας την βιβοιοθηκαριο και υστερα της σβήνω την μνήμη με το ξόρκι "oblivate"

Περπατούσα στον διάδρομο που ήταν άδειος και δεν ακουγόταν τίποτα ώσπου τα γυαλιά σπάζουν και μπαίνουν μέσα 3 θανατοφαγοι που τους αναγνωρίζω αμεσως:Lucious, Bellatrix και Dolohov

-Ελα τώρα! Δεν μπορεί ένας να μείνει στην ησυχία του?! Αναφώνησα.

Έπρεπε να εμφανιστούν τώρα? Άλλη δουλειά δεν έχουν?

Η δουλειά τους είναι να σε πάρουν στον Voldy

Τελοσπαντων! Ώρα για μάχη.

-Γεια σου Y/n. Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω ξανά, είπε ο Lucious

-Εγω καθόλου όμως. Μα ο Voldy πρέπει να είναι πολύ απογοητευμένος και από τους τρεις σας. Δεν καταφέρατε να πιασετε μια έφηβο και να του την παραδώσετε! Είπα εγώ.

With You ForeverWhere stories live. Discover now