Κεφαλαιο 11- Μαζι

265 18 1
                                    

Το βράδυ έφτασε. Ειχα ξαπλωσει και υστερα αποκοιμηθηκα.

Ξαφνικα αρχισα να ακουω αυτη την ανατριχιαστικη φωνη ξανα και το κεφαλι μου αρχισε να πονα και να βουίζει.

-Τι εννοεις δεν την βρικατε Lucious?!

-Αρχοντα μου... Δεν ηταν εκει... Προφανως καπως εμαθε οτι θα ερθουμε και ετσι εφυγε να σωθει...

-ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΡΕΊΤΕ!

Draco's Pov:

Δεν ξερω τι ωρα ηταν αλλα ενιωθα καποιον διπλα μου να κουνιεται περα δωθε... Η Υ/Ν! Γυρισα και την ειδα καταϊδρωμένη να γυριζει απο και και απο εδω.

-Y/n! Y/n! Φωναζω σιγανα και την σκουντω.

Εκεινη ξαφνικα ξυπνα. Τα ματια της ηταν γκριζα και κατακοκκινα.

-Τι επαθες?! Την ρωτω αγχωμένος

-Ειναι θυμωμενος... Λεει αδυναμα.

Εγω την αγκαλιαζω και της χαϊδεύω τα μαλλια. Ηταν ζεστη, πολυ ζεστη... Ειχε πυρετο.

-Ειμαι εδω μαζι σου... Της λεω γλυκα και την καθησυχάζω . Εκεινη την ωρα παω να σηκωθω για να φωναξω την Tonks ή τον Lupin αλλα εκεινη ειπε βραχνα:

-Μην με αφησεις μονη...

-Y/n εχεις πυρετο πολυ υψηλό. Πρεπει να φωναξω την To-, δεν τελειωσα την φραση μου οταν μπαινει η Tonks.

-Τι εγινε?! Ρωτα ανήσυχη. Σας άκουσα να μιλάτε και νόμιζα ότι πάθατε κάτι...

-Εχει πυρετο και ειδε ενα ονειρο οπως το προηγούμενο... Λεω ακομα αγκαλιαζοντας την.

-Ενταξει παω να φέρω ένα πανί με παγωμενο νερο... Λεω και φευγει.

(Pov ended)

Tο κεφαλι μου πονουσε παρα πολυ. Ενιωθα τοσο αδυναμη... Ο Draco με ειχε στην αγκαλια του και δεν σταματησε να χαϊδεύει τα μαλλια μου. Μετα απο λιγο η Tonks ερχεται με ενα βρεγμενο πανί και το βαζει στο μετωπο μου. Εγω εκλεισα τα ματια μου και χωρις να το παρω χαμπάρι, με πειρε ο υπνος

Το πρωί ξύπνησα μονη μου στο κρεβατι. Πηγα κατω και ειδα την Tonks στην κουζινα και τον Teddy κατω στο πατωμα. Προφανως ο θειος Remus ειχε φυγει για κατι δουλειες.

-Ω Y/n ξυπνησες?
Μου λεει η Tonks.

-Ναι...πού ειναι ο Draco? Ρωτω

-Βγηκε εξω να παει μια βολτα. Εχτες το βραδυ ανησύχησε παρα πολυ για εσένα. Ελα τωρα, καθησε να φας πρωινό.

With You ForeverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora