Κεφαλαιο 7- Ο Πρωτος Αγωνας

283 23 6
                                    

Περασε 1 εβδομαδα απο τοτε που εγινα ανιχνευτης και συνεβει αυτο με τον Malfoy. Tο Σάββατο ειναι ο πρωτος μου αγωνας του quidditch εναντιον του Slytherin• Και οπως ολοι ξερετε ο Malfoy ειναι ο ανιχνευτης του Slytherin αλλα δεν με ενδιαφέρει αφου θα φαει την σκονη μου! Τωρα εχω προπονηση.

Υστερα απο ανάμιση ωρα σκληρης προπονησης οι Slytherin ερχονται στο γυπεδο.

-Ξεκουμπιστειτε Wood. Τωρα εχουμε εμεις προπονηση. Λεει ο αρχηγος της ομαδας του Slytherin

Κατεβηκαμε απο τα σκουποξυλα μας και κατευθυνθηκαμε προς αυτους.

-Και ποιος το λεει αυτο? Ρωτα ειρωνικά ο Wood.

-Η αδεια που μας εδωσε ο καθηγητης Snape. Λεει ο Malfoy και μας δειχνει ενα χαρτακι που κρατουσε.

Εγω πηγαινω κοντα του πιανω το χαρτακι και το σχιζω.

-Τωρα δεν υπαρχει αδεια. Λεω και τον κοιταζω ευχαριστημενη. Παμε παιδια. Ας συνεχίσουμε την προπονηση.

Ολοι εμειναν άναυδοι. Οι Slytherin εφυγαν θυμωμενοι και εμεις συνεχισαμε την προπόνηση μας.

Το Σαββατο εφτασε. Ειχα πολυ αγχος μιας και ηταν ο πρωτος αγωνας.

-Μην αγχώνεσαι Y/n! Ειμαι σιγουρη οτι θα νικησουμε! Μου λεει η Hermione ενθαρρυντικα.

-Ναι... Ευχαριστω Hermione! Tης λεω και την αγκαλιαζω.

Εκεινη κατευθυνθηκε προς τις κερκίδες ενω εγω προς τα αποδυτήρια. Εκει ο Wood μας ενθάρρυνε και μας θυμησε αυτα που ειπαμε να εφαρμόσουμε. Τοτε ακουμε τον Lee να λεει.

-Ο αγωνας αρχιζει σε λιγα λεπτα. Εγω, ο Lee Jordan θα σας μεταδιδω τον αγωνα. Και τωρα ας καλως ορισουμε τους παιχτες του Gryffindor! Η Y/n ειναι η καινουρια ανιχνευτρια. Πολυ ομορφη εχω να πω και νομιζω ειναι πολυ καλη ανιχνευτρια!

Εγω κοκκινησα. Προσεξα τον Draco που ηταν ηδη εξω να τον βλεπει με ενα δολοφονικο βλεμμα. Τον αγνοησα μιας και ο αγωνας αρχισε. Ανεβηκα στο σκουπόξυλο μου και πεταξα ψηλα για να εχω καθαρη θεα του γηπέδου. Ο Malfoy κοντευει και μου λεει.

-Το ξερεις οτι θα χασεις γιαυτό καλυτερα μην προσπαθησεις λασποαιματη!

- Κανε ονειρα Malfoy! Του λεω αλλα βλεπω μια μαυρη μπαλα να ερχεται προς τα πανω μου. Δεν με πετυχε ευτυχως. Απομακρυνθηκα απο τον Malfoy και συνεχισα το ψαξιμο της χρυσης μπαλας.

Περασαν αρκετα λεπτα. Το Slytherin μας νικουσε για 10 ποντους. Επρεπε να βρω την χρυση μπαλα. Ξαφνικα μου ηρθε μια φαεινή ιδεα.

With You ForeverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang