Γεια παιδια! Απο εδω και περα το κειμενο θα γραφεται στον Α προσωπο! Engoy🥰
Κατεβηκα απο το τρενο και ακολουθησα τους φιλους μου. Εκεινοι μπηκαν σε μια βαρκα. Δυστυχώς, η βαρκα χωραγε μονο τεσσερα ατομα. Ετσι η Ερμιονη, ο Ρον, ο Χαρι και η Τζινη καθησαν μαζι και εγω αναγκαστηκα να παω να καθησω σε αλλη βαρκα. Για κακη μου τυχη, παρα πολυ κακη μου τυχη, η μονη βαρκα που ηταν αδεια, ηταν η βαρκα του Μαλφόι.
-Τι θελεις λασποαιματη εδω στην βαρκα μου. Ειπε ο Ντρακο τονιζοντας του '' μου''
-Εγω δεν βλεπω να γραφει το ονομα σου πανω αρα δικαιουμαι να καθησω. Ειπα χωρις να πτοηθω
Πηγα και εκατσα διπλα στον Μαλφόι, μιας και η αδεια θεση ηταν εκει.
Υστερα απο 30 βασανιστηκα λεπτα στην ιδια βαρκα με τον ηλιθιο τον Μαλφόι φτασαμε στο καστρο. Ηταν θεωρατο και σκοτεινο. Βγηκα εξω απο την βαρκα, βρηκα τους φιλους μου και πηγαμε μαζι στην τραπεζαρια. Μετα, χωριστηκα απο τους φιλους μου αφου επρεπε να μπω στον κοιτωνα μου πρωτα.
-Γεια σας αγαπημενοι μου μαθητες! Καλως ορησατε σε μια αλλη υπεροχη χρονια στο σχολειο μας. Ας αρχησουν οι πρωτοετεις να μπαινουν στους κοιτωνες τους!
Η McGonagal αρχισε να φωναζει σιγα σιγα τα ονοματα των μαθητων. Εγω ημουν τελευταια καθως ημουν η μεγαλυτερη.
Η στιγμη ηρθε. Η καθηγήτρια McGonagal φωναξε το ονομα που
-Y/n Corrinson!
Σιγα σιγα με αργες κινησεις, καθομαι στο σκαμπο. Η καθηγήτρια McGonagal τοποθετει το καπελο της επιλογης στο κεφαλη μου. Ξαφνικα ακουω το καπελο να λεει:
-Η δεσποινίς Corrinson θα μπορουσε ανετα να μπει σε ολους του Κοιτωνες. Ειναι παρα πολυ θαρραλεα με καλη καρδια αλλα και γεννεοδωρη, φιλοδοξη και θα μπορουσε να γινει παντοδυναμη... Μπορεις να επιλεξεις εσυ τον κοιτωνα σου!
Εγω μενω σαν παγοκολωνα. Δεν περιμενα τα πραγματα να πανε ετσι. Μα ενα ηξερα:Θα προτιμουσα να μπω στο Gryffindor μιας και οι φιλοι μου ειναι εκει. Τοτε λεω αργα τραβληζοντας
-Εεε θ-θα η-ηθελα ν-να μπω στο Gryffindor...
-Εισαι σιγουρη? Στο Slytherin θα ταιριαζες περισσοτερο μα ειναι δικη σου επιλογη. Πολυ καλα, GRYFFINDOR!φωναζει το καπελο της επιλογης.
Εγω σηκωνομαι χαρουμενη απο το σκαμπο και πηγαινω κια καθομαι διπλα απο την Ερμιονη στο τραπεζι του Gryffindor.
-Ειμουν σιγουρη οτι θα εμπαινες στο Gryffindor! Μου λεει η Ερμιονη και με αγκαλιαζει σφικτα.
Εγω αυθορμητα γυριζω προς το τραπεζι του Slytherin. Ξαφνιαζομαι αφου το βλεμμα του Ντρακο συναντιεται με το δικο μου. Καταλαμβαινω οτι ηταν λιγο στεναχωριμενος που μπηκα στο Gryffindor. Παραξενεφτηκα. Γιατι τον πειραξε τοσο πολυ? Οση ωρα τα σκεφτομουν αυτα ειμουν μαγεμενη απο τα γκριζα του ματια. Και εκεινος εβλεπε τα δικα μου, πρασινα λαμπερα ματια. Ξαφνικα η Ερμιονη με σκουντα και εγω ξυπνω απο το ληθαργο μου.
-Τι κανεις Y/n? Ξεκινα να τρως πριν το φαγητο γινει ειδος προς εξαφανιση λογω του Ρον.
Τοτε ολοι αρχιζουμε και γελαμε με ολη μας την καρδια. Η ωρα περασε ευχαριστα. Ολοι μιλουσαμε και γελουσαμε. Τοτε, ο Dumbeldore σηκωνεται και λεει:
-Νομιζω ειναι ωρα για ξεκουραση μιας και αυριο ξεκινουν τα μαθηματα. Τα προγραμμα τα σας εχουν ειδη τοποθετηθει πανω απο τα πραγματα σας, στα δωματια σας. Καληνυχτα!
Οταν τελειωσε τον λογο του, εγω και η Ερμιονη σηκωθηκαμε και κατευθυνθηκαμε προς στον πυργο του Gryffindor. Πηγαμε στα δωματια μας. Ολους τα δωματια εμοιαζαν καπως ετσι:
-Omg! Αυτα τα δωματια ειναι τελεια και ο καθενας εχει το δικο του! Ειπα ενθουσιασμενη.
-Ναι. Και το καλυτερο ειναι οτι τα δωματια μας ειναι διπλα διπλα!συμπληρωσε η Ερμιονη.
Της ειπα καληνύχτα, την αγκαλιασα και πηγα μεσα στο δωματιο μου. Εκανα μπανιο και αλλαξα τα ρουχα μου σε πιτζαμες. Ημουν πολυ ενθουσιασμενη να ξεκινησω μια νεα ζωη με μαγεια...
VOCÊ ESTÁ LENDO
With You Forever
FanficΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...