-Τι στο? Ειπα
Γύρισα και είδα τον Malfoy
-Ε βέβαια! Ποιος εχει αυτή την ενοχλητική συνήθεια? O Malfoy.
-Τι έκανες με τον Cendric? Mε ρώτα ψυχρά.
-Ο, τι θέλω κάνω με τον Cendric. Και εσενα τι σε ενδιαφέρει? Α ναι ξέχασα δεν σε ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ. Τωρα πρέπει να πάω να κοιμηθώ γιατί είμαι πολύ κουρασμένη αν δεν σε πειράζει.
-Πηγές και κλαφτηκες στον Cendric. Ε τι άλλο θα περιμέναμε! Λέει ειρωνικά.
Εγω νευριασα.
-Για ποια νομίζεις ότι με πέρασες?! Για τα κοριτσάκια που τρεχουνε πίσω από εσένα και την μια μέρα τις φιλάς και την άλλη τις αφηνεις?! Όχι Malfoy, δεν είμαι σαν αυτές. Και ναι, αγκάλιασα τον Ced γιατί είναι πραγματικός φίλος και νοιάζεται για εμενα! Είπα και έφυγα.
Πόσο ηλιθιος μπορεί να είναι κάποιος?
Ελα παραδεχτου το, πληγωθηκες
Πφ εγω? Όχι...
***
Ξημέρωσε η επόμενη μέρα. Δεν είχα όρεξη να παω στα μαθήματα αλλά πήγα γιατί με επριξε η Hermione.
Δεν είχε γίνει κάτι σπουδαίο στα μαθήματα. Μόνο ένιωθα το βλέμμα του Malfoy να καίει πάνω μου αλλα δεν έδωσα σημασία.
Ήταν απόγευμα και πηγα έξω και κάθησα δίπλα από την λίμνη να διαβάσω το βιβλιο μου. Υστερα απο λίγο βλέπω κάποιον να κάθεται δίπλα μου. Ο Cendric.
-Γεια... Μου είπε.
-Γεια!
-Εμ... Θα ήθελα να σου πω κάτι...ειπε αμήχανα.
-Για πες,είπα.
-Θα, θα ηθελες να πας στον χορό μαζί μου? Αν θέλεις φυσικά...
-Θα το ήθελα πάρα πολύ Ced! Είπα και τον αγκάλιασα.
-Τέλεια! Είπε και χαμογέλασε. Μετά έφυγε γιατί έπρεπε να πάει κάπου. Έτσι εγω συνέχισα να διαβάζω το βιβλιο μου.
Draco's Pov
Ε δεν το πιστεύω! Αυτός ο φλωρος ο Diggory ζήτησε την Y/n! Ααα θα τον σκοτωσω.
Και τι σε ενδιαφέρει εσένα? Αφού δεν σε νοιαζει ΚΑΘΟΛΟΥ.
Δεν το εννουσα! Βγήκε αυθόρμητα... Ουφφ τώρα θα πρέπει να την βλέπω με αυτόν τον ηλιθιο. Αν τον πιασω στα χέρια μου...
Γιατί δεν πηγαίνεις να της μιλήσεις?
Γιατί δεν θέλει να με δει μπροστά της!
YOU ARE READING
With You Forever
FanfictionΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...