Μια ομορφη μερα ξημερωσε στον κοσμο των muggle. Ηυπνησες πηγες κατω, και αρχησες να τρως το πρωινό σου. Ξαφνηκα μια κουκουβαγια πετα και χτυπα στο παραθυρο του σπιτιου σου. Ξαφνιασμενη, σηκωνεσε, και πηγαινεις να βοηθησεις την κουκουβαγια. Βλεπεις πως στο στωμα της ειχε ενα γραμμα με μια σφραγιδα με ενα παραξενο συμβολο.
-Μαμα,κοιταξε! Αυτη η κουκουβαγια κρατα ενα γραμμα. Ειπες ενθουσιασμενα.
-Μπορεις να μου το δωσεις σε παρακαλω?ειπε η μητερα της σοβαρα.
-Μα γραφει το ονομα μου! Το ανοιξες και βλεπεις πανω ψηλα ενα σημα σχολειου και συγκεκριμμενα, του Hogwarts. Αρχιζεις να φιαβαζεις δυνατα:
Κυρια Y/n,
Με χαρα σας προσκαλουμε να φοιτησετε στο σχολειο μας, το Hogwarts, για μαγειες και ξορκια. Μια αλλη κουκουβαγια θα σας σταλει οταν μας δωσετε την απαντηση σας αν θα φοιτησετε στο σχολειο μας.
Καθηγητρια McGonagal
Γυρνας και βλεπεις τους γονεις σου απορημενη.
-Μαμα, μπαμπα, τι γραφει εδω?! Τι μαγειες?! Τι ξορκια?! Το ξερατε?
- Αγαπη μου, θα σου εξηγησουμε, ειπε ο πατερας της. Λοιπον, καταρχην, εισαι μαγισσα. Θα επρεπε να φοιτας στο Hogwarts απο τα 11 σου χρονια. Αλλα εμεις δεν σε αφησαμε γιατι κινδυνευες στον κοσμο των μαγων. Ο κυριος Dumbeldore, ο διευθυντης της σχολης μας συμβουλεψε να μην φοιτησεις στην σχολη μεχρι να γινεις 15,για να εισαι ετοιμη και αρκετα μεγαλη. Ελπιζω να καταλαμβαινεις...
Ξαφνιασμενη απαντησες:
-Δηλαδη ειμαι μαγισσα?!
-Ναι... Αν δεν θελεις να πας στο hogwarts σε καταλαμβαινουμε αλλα ειναι η καλύτερη επιλογή που εχεις για να προστατευθεις...ειπε η μητερα της
-Κι αν δεν θελω λεει?! Μα και βεβαια θελω!
-Ενταξει αλλα να ξερεις, η μαγεια δεν ειναι παιχνιδι...
Απαντησες πισω στο γραμμα οτι θα φοιτησεις στο σχολειο, τοποθετησες στο στωμα της κουκουβαγιας το γραμμα, την χαΐδεψες και αυτη πετασε.
Την επομενη μερα, ηρθε μια αλλη καφετια κουκουβαγια με ενα αλλο γραμμα. Πηρες το γραμμα ενθουσιασμενη και αρχησες να το διαβάζεις:
Ειμαστε ενθουσιαμσενη να σας δεχτουμε στο σχολειο μας.Εδω ειναι η λιστα των βιβλίων που θα χρειαστειτε κατα την διαρκεια της σχολικης χρονιας στο 5ο ετος. Θα τα βρειτε στην Διαγωνιο Αλεα!
KAMU SEDANG MEMBACA
With You Forever
Fiksi PenggemarΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...