Κεφαλαιο 23- Κρυφές Συναντήσεις.

162 16 0
                                    

Πέρασε ένας μήνας. Μπορεί να πήγα 5-6 φορές για τιμωρία με εκείνη την καταραμένη πέννα.

Για την ακρίβεια πηγές 10 φορές. Τις μέτρησα.

Ναι τέλος πάντων.

Το έχω αποφασίσει. Δεν μπορούμε να μείνουμε εδώ άβουλοι και να καθόμαστε. Πρέπει να προστατευθούμε από τον Voldy. Αλλά αυτή η ξεροκέφαλη μπομπονιέρα όλο λέει ότι λέω ψέματα.

-Hermione έλα να σου πω. Λέω στην Hermione. Καθόμασταν στο Gryffindor common room.

-Ήρθα.

-Σκέφτηκα να κάνουμε μια ομάδα, και να βρούμε ένα μέρος για να πρπονούμαστε και να μάθουμε να αμυνώμαστε.

-Δεν είναι κακή ιδέα ξέρεις... Θα πάω να ενημερώσω και τους άλλους. Και θα ρωτησω όσους θέλουν να συμμετέχουν.

-Ωραία ευχαριστώ Hermione. Όμως να μην το μάθει η Umbridge γιατί....

-Ναι κατάλαβα. Ειπε η Hermione και έφυγε.

Το μόνο πράγμα που έμεινε να κάνουμε είναι να βρούμε ένα χώρο για να προπονουμαστε, χωρίς να το μάθει η Umbridge.

-Ε Harry,σε ενημέρωσε η Hermione? Ρωτώ τον harry.

-Ναι. Τέλεια ιδέα!

-Ναι. Ξέρεις ένα χώρο που να μην μπορεί να μας βρει και να ειναι ιδικός για προπόνηση?

-Ίσως να ξέρω... Ακολουθαμε! Μου είπε και τον ακολουθησα.

Φτάσαμε στον 7ο όροφο. Ο Harry πηγαίνει σε ένα άδειο τοίχο και ξαφνικα εμφανίζεται μια μεγάλη πόρτα. Μπαίνουμε μέσα και βλέπουμε ο, τι ακριβώς θέλαμε για την προπόνηση!

-Μα πως βρήκες αυτό τον χώρο? Ρωτώ ενθουσιασμενη.

-Εε μεγάλη ιστορία... Άρχισε να μου εξηγα τι έγινε. Εγώ θύμωσα λίγο γιατί δεν μου το είχαν πει αλλά υγεία πάνω από όλα.

Εγώ θα του έσπαγα τα μούτρα.

Εσένα μια πατάτα να σου πάρουν από το πιάτο σου θα κάνεις φόνο!

Ποιος μίλησε.

Καλά καλά, αλλά άλλο εγω, άλλο εσύ.

Ακριβώς. Εγω ειμαι τέλεια και εσυ είσαι για τα σκουπιδια!

Δεν θα σχολιάσω. Θέλω να κρατήσω την ψυχραιμία μου...

Μέσα σε λίγα λεπτά, πλήθος από μαθητές ήρθε εκεί που ήμασταν.

-Hermione τι είναι όλοι αυτοί?! Ρωτώ

-Μα χαζή είσαι? Είναι αυτή που θέλουν τους διδάξεις! Λεει ενθουσιασμενη η Hermione

-Να τους διδάξω?!

With You ForeverМесто, где живут истории. Откройте их для себя