Η μερα που θα πηγαινες στο hogwarts εφτασε. Ησουν ενθουσιασμενη να δεις το hogwarts και να διαπιστωσεις αν εμοιαζε σαν αυτα που σου περιγραψαν οι φιλοι σου. Ετοιμαστηκες, ελεγξες αν πειρες ολα τα πραγματα σου και κατεβηκες κατω να αποχαιρετησεις τους γονεις σου.
-Αγαπη μου! Θα μας λειψεις τοσο πολυ! Εισαι σιγουρη οτι θες να πας? ειπε η μητερα σου με μια φωνη ανησυχιας.
-Τι εννοεις μαμα? Ξερεις κατι που δεν ξερω?απαντησες απορημενη.
-Εγω?Τι να ξερω απο αυτα? Ειπε με μια φωνη που την προδωνε.
-Τελος παντων,ειπε ο πατερας σου και εριξε μια λωξη ματια στην μητερα σου. Θα μας λειψεις τοσο πολυ! Σε αγκαλιασε και μετα και οι δυο του σε φιλησαν στο μαγουλο.
Οταν εφτασες στον σταθμο, ενα ριγος σε διαπέρασε. Δεν ηξερες τιποτα απο μαγεια. Σκεφτοσουν αν γινω ρεζιλι μπροστα σε ολο το σχολειο? Αν αυτο το ενοχλητικο αγορι με ονομα Draco Malfoy αρχιζει να σε ενοχλει περισσοτερο? Μα ειναι τοσο ομορφος. ΣΥΝΕΛΘΕ ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ! Αυτες οι σκεψεις διακοπηκαν απο την Hermione που ηρθε κοντα σου.
-Τι κανεις εδω ακομα! Θα αργησεις ακουθησε με!
Την ακολουθησες, αφήνοντας τις σκεψεις σου σε μια γωνιά μεσα στο μυαλό σου.
Περασατε απο τον τοιχο και μπεικατε μεσα στο τρενο. Στην συνεχεια ακολουθησες την hermione που μπηκε σε ενα βαγονι. Μεσα ήταν ο harry και ο Ron περιμενοντας την hermione και εσενα.
-Γεια Y/n.! Σε χεραιτησε ο harry με ενα ζεστο χαμογελο στα χειλη.
-Γεια σας παιδιά!
-Λοιπον, σε ποιο κοιτωνα θες να μπεις?! Ειπε με περιεργεια ο Ron
-Δεν το εχω σκεφτει... για την ακριβεια, δεν ξερω τιποτα απο μαγεια. Θα με κοροϊδευουν ολοι και πρωτος πρωτος ο Malfoy!
-Μην ανησυχεις Υ/n! Θα σε στηριξουμε! Λοιπον, οσο αφορα του κοιτωνες, υπαρχουν οι slytherin, οι Gryffindor που ειμαστε εμεις, οι Hufflepuff και οι Ravenclaw... Οι Slytherin ειναι πολυ ενοχλητικοι και πονηροι. Επισης, θελουν να κανουν παντα το δικο τους...
-Και να ειναι οι καλυτεροι! Συμπληρωνει ο Ron την hermione.
-Ακομη, καθε χρονο, οι slytherin κερδιζουν το κυπελο του κοιτωνα λογω του οτι ο καθηγητης snape με το παραμικρο αφαιρει ποντους στους αλλους κοιτωνες εκτος απο τον δικο του, το slytherin... Ειπε με παραπονο ο Harry.
-Αα οκ καταλαβα. Δεν θελω να ειμαι Slytherin! Νομίζω, θελω να ειμαι Gryffindor σαν και εσας παιδια!.
-Ελπιζουμε το καπελο της επιλογης να σε βαλει στο Gryffindor... Ειπε η hermione.
Αφου ειχες πολλες αποριες για την μαγεια, οι φιλη σου σε βοηθησαν να τις απαντησεις. Ετσι η ωρα περασε σιγα σιγα. Ξαφνικα, ενα κοριτσι με μακρια ξανθα μαλλια ανοιξε την πορτα και ειπε:
-Συγγνωμη που ενοχλω παιδια, αλλα η καθηγητρια McGonagal θελει την Y/n. Ειναι εδω?
-Ναι... Εγω ειμαι η Y/n
-Χαρηκα, Luna Lovegood
-Παρομοιος!
-Τωρα σε παρακαλω, ακολουθησε με.
Την ακολουθας μεχρι που ανοιξε μια πορτα. Μια γυναικα με ψηλο μυτερό καπελο βγηκε και πηγε σε εσενα.
-Γεια σου Y/n Corrin! Ειμαι η καθηγητρια McGonagal, επικεφαλης του κοιτωνα Gryffindor και υποδιευθυντρια. Θα σου δωσω αυτα τα επιπροσθετα βιβλια καθως θα τα χρειαστεις. Επισης, οταν φτασουμε, να με ακολουθησεις.
-Ευχαριστώ κυρια McGonagal.
Παίρνεις τα βιβλία και κατευθυνεσαι προς το βαγόνι σου. Ξαφνικα, ο Malfoy βαζει το ποδι του μπροστα σου και εσυ πεφτεις κατω παρεα με τα βιβλια σου. Ο Draco αρχισε να χασκογελαει.
-Ποιο ειναι το προβλημα σου?! Του φωναζεις θυμωμενα
-Εγω δεν εχω κανενα προβλημα. Εσυ εχεις. Εισαι και λασποαιματη και τυφλη. Αρχισε να χασκογελα δυνατοτερα με τους φιλους του
-Μα τον Θεο μην με ξαναπροκαλεσεις, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ενιωθες τον θυμο να βραζει μεσα σου
-Δεν θα μου πεις τι θα κανω μικρουλα!
-ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ! Χωρις να το περιμενει ο Draco, του δινεις μια μπουνια στο προσωπο.
-ΑΧΧΧΧ. ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΛΑΣΠΟΑΙΜΑΤΗ!
-Τολμησα, οπως τολμησες και εσυ να με ριξεις κατω! Δεν θελω να ασχοληθω αλλο μαζι σου!
Κινεισες να φυγεις αλλα σε πιανει σφικτα απο το μπραστο και σε φερνει κοντα του.
-Δεν μου ξεφευγεις τοσο ευκολα! Αρχισε να κρατα το μπραστο σου πιο σφικτα.
-Αφησε με! Τωρα!
Αφησε το μπραστο σου αλλα ψιθύρισε στο αυτι σου
-Δεν τελειωσαμε εμεις οι δυο!
Εφυγες χωρις να δωσεις καμια απολυτος σημασια στον Malfoy. Εκεινος αντιθετως, παρεμεινε να σε κοιταζει. Μπηκες μεσα στο βαγονι σου και καθησες διπλα στην Hermione.
-Γιατι αργησες? Ρωτησε η Hermione
-Αυτος ο ηλιθιος ο malfoy με εριξε κατω αλλα το κανονισα υστερα
-Οταν εννοεις οτι τον '' κανονισες'' τι ακριβως εννοεις? Ειπε ο Ron σαστισμενος
-Του εριξα μια μπουνια. Νομίζω του άξιζε.
Ολοι αρχισαν να γελανε. Σιγα σιγα φτασατε στο Hogwarts. Κοιταξες το παραθυρο και ειχες μεινει με το στωμα ανοιχτο...
KAMU SEDANG MEMBACA
With You Forever
Fiksi PenggemarΕσυ(y/n) , εισαι ενα 15χρονο κοριτσι, μια muggle-born (ή οχι...) μαγισσα που φοιτα για πρωτη φορα στο hogwarts. Γινεσαι φιλη με πολλους αλλα παραλληλα αποκτας και καποιους "εχθρους" οπως ο Draco Malfoy, αλλα στο τελος γινεστε κατι παραπανω απο φιλοι...