6.Bölüm: Psikolog

39 13 4
                                    

Telefonumun saniyede beş kez titremesiyle uyanmıştım. Saçlarımı toplayıp telefona ulaştıktan sonra Ecem'in mesaj attığını gördüm. Ecem yaklaşık altı senedir düzenli olarak gittiğim psikoloğumdu. Bir süre sonra arkadaş haline gelmiştik. Kazadan sonra toparlanmama en çok yardımcı olan kişilerdendi. Meraklanıp mesajına girdim.

Ecem: Oha, Anıl kim?

Ecem: Senden bir şeyler öğrenmek için haberlere mi girmek zorundayım?

Ecem: Bak bir de cevap vermiyor, görürsün kızım sen.

Ecem: Bugünkü seansa bir saat erken geleceksin!

Şaşkınlıkla telefona bakmaya devam ettim. Eda bir de fotoğraf atmıştı. Bu Anıl'la bendik. O kadar kısa sürede fotoğrafımızı çekmeyi nasıl başarabilmişlerdi? Dün o konserden çıkıp arabaya bindiğimiz sırada Anıl'ın sürpriz dediği yere gidecektik. Fakat sonradan ona gelen telefon sonucu gitmesi gerekmişti ve plan suya düşmüştü. Fotoğrafı biraz daha incelemeye başlayıp sitenin kaynağına bakmıştım.

Elimle yüzümü kapadım. "Yok artık." Haberi oldukça ünlü bir ajans yapmıştı. Beril Ajans. Ünlülerin haberleriyle dolu, çoğu insanın onu okumayı tercih ettiği ajanstı.

Siteye girip haberin detayını okumaya başladım.

İŞTE BUNA İNANAMAYACAKSINIZ!

Ünlerini daha yeni kazanmış olan Aylin Mumcu ve Anıl Arda Batır'ın gizli aşkları açığa çıktı! Gizli aşıklar dün saat 6 civarlarında beraber konserde görüldüler. Sonrasında fark edildikleri esnada çiftin el ele ortamdan uzaklaşması sonucu akılardaki soru işaretleri cevaplanmış oldu.

Biliyoruz ki televizyonda yeni yayınlanmış olan Eskitilmiş Lise adlı dizinin Eda ve Murat'ı kısa süre içerisinde gönüllerde taht kurmaya başladı bu esnada bir sürü izleyiciyi etkiledi. Etkilenen tek etken izleyiciler değilmiş demek ki!

"ÇÜŞ!" dedim tepkimi gizlemeksizin.

Ecem'e cevap verip seans için hazırlanmaya başladığım sırada haberi Anıl duydu mu diye düşündüm. Ona da bir mesaj atarken evden çıkmıştım. Çıkmamla önden bir taksi geçerken aynı zamanda mesaj yazmaya uğraşıyordum. Yaptığım tüm hamleler birbirine geçince koşmaya başladım. Hedefe ulaşıp taksiyi durdurmayı başardığım an nefes nefeseydim. Zar zor taksiciye konumu tarif ettim ve atacağım mesajı yazmaya devam ettim.

Aylin: Haberleri gördün mü?

Mesajı saniyesinde görmüştü. Vereceği cevabı merakla beklerken yazmaya başladı.

Anıl: Görmemem mümkün değildi:) Büyük ihtimal diziyle alakalı tepki çekmek için olduğunu filan düşüneceklerdir.

Aylin: Muhtemelen. Haberi Beril Ajans yapınca biraz şoka uğradım.

Anıl: Ben de.

Anıl: Gittiğim her yerde izleniyormuş gibi hissediyorum sabahtan beri bir gerginim kskwk

Aylin: 👀👀👀

Onun bu şekilde tepki vermesi, nasıl desem içimi rahatlatmıştı. Derin bir oh çekip telefonumu çantama attım. "Hanımefendi geldik." Taksiciye ücretini ödedikten sonra klikinliğin kapısının önündeydim.

Kliniğin merdivenlerinden çıkarken içimde tuhaf bir his hissetmeye başladım. Bu his buraya her gelişimde bir anda oluşuyordu. Yaklaşık altı sene önce yine bu merdivenlerde, ne yapacağımı bilemez şekilde çıkışımı hatırladım. Kendi adımı seslendiklerinde üzerime alınmadığım zamanları hatırladım. Geceleri herkes uyduğu zaman sabahlara kadar ders çalıştığım aklıma gelmişti. Kendimi bulmak uğruna aklımı yitirdiğim zamanlar belirdi gözlerimde.

Anılarda SaklanmışızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin