-Ev-Sabah kahvaltıdan sonra hep beraber işi koyulduk. Luhan ve Baekhyun Yixing'in saçıyla ilgilenirken bende düğün organizasyonu için tuttuğum personele yardımcı olmaya bahçeye indim. Jongin, gelen çalışanlara sandalye düzenini ve süslemelerin nereye konulacağını gösterirken Chanyeol de yemek şirketinden gelen personele mutfağı gösteriyordu.
"Hazırlıklar nasıl gidiyor Jongin?" Jongin omzunda olan havluyla terlemiş yüzünü sildi ve hemen ilerimizdeki bahçeyi işaret etti.
"Gayet iyi gidiyor ama sanırım masayı şu tarafa koymamız gerekecek çünkü güneş sizi rahatsız edebilir böylesi fotoğraf çekimi içinde iyi olacak."
"Hm... Pekâlâ, sana güveniyorum." Ne zamandan beri Jongin'e güveniyordum ki? Ondan hala hoşlanmıyordum ama ortak bir noktada buluşmamız ve iyi geçinmemiz gerekiyordu. Bizim ki zorunlu bir arkadaşlıktı. "Yumurtalar ne âlemde teslimatta herhangi bir aksama olmayacak öyle değil mi?"
"Sabah ki teslimatla birlikte bugün ki işlerimizi toparladım. Akşam ki teslimat için de birkaç adam ayarladım. Arka kapıdan girip yüklemeyi yapacaklar. Ah birde tebrik ederim Wufan. Her ne kadar iyi bir başlangıç yapamasak da artık akrabayız bundan sonra iyi geçinelim." dedi Jongin elini uzatarak. Birkaç saniye tereddütle ona baktım ve farkında olmadan elimi ona uzattım.
"Teşekkür ederim Jongin, umarım öyle olur." Jongin elimi sıkıca sıktığında bende aynı oranda ona karşılık verdim. " Ah bu arada?" dedim gitmeden önce tekrar Jongin'e dönerek. "Kafamı karıştıran bir şey var, neden çiftliğe ilk geldiğimde Yixing'in sevgilin olduğunu söy-"
"AMAN TANRIM!" dedi Baekhyun evin penceresinden kafasını uzatarak. "B-BAY WU, YİXİNG ORTADA YOK O... O KAÇMIŞ."
"NE? NE DEMEK KAÇMIŞ?" Jongin'i geride bırakıp hızla evin ahşap merdivenlerinden çıktım ve saçlarını yapmaları için salonda bıraktığım Yixing'i aramaya başladım. Jongin de hemen arkamdan Chanyeol'le birlikte merdivenlerden çıkmaya başlamışlardı. Baekhyun'la Luhan endişeli bir şekilde bana bakıyorlardı bense nefes alamayacak hale gelmiştim. "Yixing nerede Baekhyun?"
"B-Bay Wu be-ben Yixing'in takımını ütülüyordum, Luhan da hemen yanındaydı a-ama sonra bir geldim ki... O-o gitmiş!" Baekhyun titriyordu Chanyeol onun kollarından tutup oturmasını ve nefes almasını sağlamaya çalışıyordu. Luhan'a döndüm ve ona Yixing'in nerede olduğunu sordum.
"Luhan, Yixing en son seninleymiş nereye gittiğini söyledi mi? Y-yani nereye gittiğini biliyor musun?"
"Uh! B-ben bilmiyorum Yixing bana acıktığını, yiyecek bir şeyler istediğini söyledi, bende mutfağa ona yiyecek bir şeyler hazırlamaya gitmiştim, geldiğimde Baekhyun'u her yerde Yixing'i ararken buldum. Bilmiyorum Wufan onu hiçbir yerde görmedim."
"Tanrım nereye gider bu?" Birkaç saniye zihnimi boşaltmaya çalıştım Yixing nereye giderdi? Düşün Wufan düşün Yixing nereye gider?
"Ah, gitti benim b-bebeğim, gitti benim Yixing'im evlenmek istemediğini b-bana söyleyebilirdin Xing neden evden kaçıyorsun?" Baekhyun ağlamaya ve saçmalamaya başladığında daha da öfkelendim ve yerdeki sandalyeye bir tepme attım.
"Baekhyun, lütfen ağlamayı kes ve mutfağa tekrar bak! Luhan sen odaları kontrol et, Jongin sende çiftliğin dışını kontrol et ve sen Chanyeol bahçeye ve samanlığa baktığından emin ol, bende kümese bakacağım. Yixing'i bulduğunuzda hemen bana haber verin. Ne bekliyorsunuz hadi gidin!" Hepimiz işi gücü bırakıp Yixing'i aramaya koyulduk. O hamileydi ve herhangi bir yerde uyuyup kaldığı düşüncesi beni deli etmeye yetiyordu.
Herkes etrafa dağılıp Yixing'i aramaya başlamıştı. Bende kümese girip her kafesin arkasını ve bölmeleri kontrol ediyordum. Defalarca Yixing'in adını seslendim, her yere baktım ama onu bir türlü göremedim. Tanrım nereye gitmişti bu ya başına kötü bir şey geldiyse? İşte o zaman yaşayamazdım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Chickens
FanficYazan: Nina Türü: Romantik - Komedi - (Yaoi) - (mpreg) Karakterler: Lay, Kris, Luhan, Kai ve diğer EXO üyeleri. Zhang Yixing -Lay- (23 yaşında) Herkes ona melek der. Wu Yi Fan -Kris- (25 yaşında) Lay ona şeytan der. Lu han - (23 yaşında) Kai ona beb...