-Kurt-Görev: Kurdu (Kim Jongin'i) tahrik et!
Kullanılacak malzeme: Bir adet geyik (Luhan)
Bilirkişi (Baekhyun) raporu: Sekse giden her yol mubahtır.
-
Aslında o kadar da zor olmamalıydı, sonuçta birbirini seven çiftler seks yaparak bağlılıklarını ve birlikteliklerini daha da güçlendiriyordu. Bizim Jongin'le tanışmamız bile sekse dayanıyordu.
Baekhyun sanki ünlü bir porno yıldızı edasıyla bana nasıl davranmam gerektiğini ve sanki bu işin kitabını yazmışçasına -ki ben tecrübelerini yazsa yok satacağına adım gibi emindim- yüzlerce bilgi edinmiş, bu bilgileri birebir uygulandığına dair bilirkişi raporu sunmuştu.
Ona güveniyordum, güvenmek zorundaydım çünkü nasıl davranacağımı, Jongin'i nasıl benimle birlikte olmaya ikna edeceğimi gerçekten kestiremiyordum. Baekhyun'la gerçekleşen uzun toplantımızın ardından göreve bu akşam başlamaya karar verdim. Kendimi hazır hissediyordum tanrım ben haftalardır hazırdım.
Bunu yapmak zorundaydım yoksa onu tamamen kaybedebilirdim. Her ne kadar Baekhyun'un anlattıklarından utansam da denemeye değerdi. Sonuçta hiçbir şey kaybetmeyecektim. Baekhyun operasyonda düğmeye bastı ve ilk görevim için bana güç vermeye çalıştı.
Akşam olduğunda hep beraber çiftlikte toplanıp akşam yemeğimizi yedik. Baekhyun bakışlarını Jongin'in üzerinden bir saniye olsun ayırmıyordu, her mimiğini ve her hareketini zihnine kazır gibiydi. Daha çok sorunun nereden kaynaklandığını bulmaya çalışıyor gibiydi. O işinde gerçekten profesyoneldi.
Görev: Kurdu yuvasından çıkar!
Yemekten sonra herkes kendi odasına çekilmişti, bizde kısa bir yürüyüşün ardından evimize dönmüştük. Jongin duşa gireceğini söyleyip havluyla birlikte banyoya girmişti. Bende Baekhyun'un talimatlarına uyup, üzerimdeki kıyafetlerden kurtuldum ve Jongin'in çıkardığı mavi renkteki ve tamamen onun kokusu sinen gömleği üzerime geçirdim. Gömleğin yakasını burnuma götürdüm ve o eşsiz kokuyu ciğerlerime armağan ettim.
"Luhan ne yapıyorsun?" Jongin duştan çıkmış beline bağladığı havluyla karşımda ıslak bir şekilde dikiliyordu. Seslice yutkundum ve onun beni değil benim onu tahrik etmem gerektiğini hatırlayıp yatağın üzerine oturdum, sonra popo çizgimde biten gömleğe aldırmadan bacak bacak üzerine attım.
"H-hiç!" dedim gömleğin bir düğmesini daha açarak. "Bugün biraz sıcak gibi öyle değil mi?" Dudaklarımı dilimle ıslattım ve elimi yelpaze yapıp, beni serinletecek şekilde yüzüme yakın yerlerde havada sallamaya başladım. O sırada Jongin'in elindeki baş havlusunu sıktığını ve elinin boğumlarının bembeyaz olduğunu gördüm.
"E-evet sanırım biraz sıcak oldu. Sen uyu bebeğim ben biraz hava alacağım." dedi ve dolaptan pantolonla atlet alıp odadan ayrıldı.
Sonuç: Başarısız.
İki gün sonra...
İki gün önce yaşadığım hayal kırıklığından sonra Baekhyun'la başka bir taktik uygulamaya karar verdik. Bu kez yapacağım şey çok daha basitti ve benim açımdan bakarsak daha lezzetliydi.
Görev: Kurda soğuk duş etkisi yarat!
Jongin'in mümkün olduğunca yakınında ve beni görebileceği şekilde oturacak ve buz gibi dondurmayı mideme yollayacaktım. Aslında hiç de zor görünmüyordu ama Baekhyun dondurmayı yerken bazı şeyler yapmamı istiyordu. Şey gibi işte ımm her neyse.
Dolaptan dondurma kâsesini aldım ve kaşığı dişlerimin arasına alıp TV izleyen Jongin'in yanına, salona döndüm.
"Buraya gel bebeğim." dedi Jongin bacaklarının arasını işaret ederek. Dediğini yaptım ve bacaklarının arasına oturup, sırtımı Jongin'in göğsüne yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Chickens
Fiksi PenggemarYazan: Nina Türü: Romantik - Komedi - (Yaoi) - (mpreg) Karakterler: Lay, Kris, Luhan, Kai ve diğer EXO üyeleri. Zhang Yixing -Lay- (23 yaşında) Herkes ona melek der. Wu Yi Fan -Kris- (25 yaşında) Lay ona şeytan der. Lu han - (23 yaşında) Kai ona beb...