-Ceviz-Zor bir gecenin ardından Baekhyun'la paylaştığımız odamıza doğru ilerledim. Yixing'le Luhan'ın aksine Baekhyun'un uyumayıp beni beklediğine adım gibi emindim. Baekhyun muzlarını yemeden asla uyumazdı özellikle de benimkini...
Kapıyı açıp içeri girdiğimde Baekhyun'un yatakta çırılçıplak bir şekilde uzandığını gördüm. Siktir çok becerilesi görünüyordu.
Baekhyun yan bir şekilde dirseğinin üzerine uzanmış, bacağının birini de öne atarak penisini kapatmıştı ve siktiğimin dolgun kalçaları hafifçe yana kıvrılmıştı. Çok ama çok becerilesi görünüyordu.
Bakışlarımı Baekhyun'un önüne çevirdiğimde kapağı yeni açılmış muzlu kayganlaştırıcıyı ve paketi yarılanmış kremşantiyi gördüm.
"Channiee~ geldin mi kocacığım." dedi başparmağını dudaklarının arasına alıp ıslatarak. Sonra o parmak göğsüne, oradan da göbeğine doğru ilerledi. Ve ağır çekimde yavaş yavaş aşağılara doğru ıslak bir yol çizerek ilerlemeye devam etti. Diğer bacağı en mahrem yerlerini kapattığından bacaklarının arasına giren o şekilli ve ince parmağı göremiyordum ama nerelere dokunduğunu beni nasıl etkilediğini adım gibi biliyordum. "Muzumu getirdin mi Channiee~"
"G-getirdim. Siktir Baek o parmak şuan nerede?" Seslice yutkundum ve elimdeki poşeti yatağın üzerine bırakıp üzerimdekilerden ışık hızıyla kurtulmaya başladım. Önce ceketimi sonra t-shirtümü çıkardım.
"Imm... Şuan penisimin sert başını okşuyor." Tam elimi pantolonumun kemerine atmıştım ki Baekhyun engel oldu ve biraz önce kayıplarda olan ince parmağını dudaklarının arasına aldı. "Channiee~ hadi kremalı muz yiyelim." Baekhyun yatakta doğruldu ve bana doğru emekleyerek -siktir gerçekten çok becerilesi görünüyordu- pantolonumun kemerinden tutup hafifçe yatakta doğruldu ve pantolonumun üzerinden penisime bir öpücük kondurdu. "Onu çok özledim Channie~"
"Bebeğim daha öğlen seviştik görende aylarca sevişmedik zannedecek."
"Ugh... Yine de özledim~" Kemerimi çözüp pantolonumun düğmelerine geçti ve son olarak fermuarımı indirip pantolonumu bacaklarımdan aşağı sıyırdı. İnce narin parmaklarını karnımın üzerine koyup beni okşuyor, diğer yandan karnımın üzerine küçük dokunuşlarla öpücükler konduruyordu. "Önce muzumu yemek istiyorum." dedi ve beni orada sertleşmeye başlayan koca bir penisle baş başa bırakıp yatakta bağdaş kurdu ve poşeti kucağına çekip içinden muzları çıkardı. "Neden bu kadar az ve yarım? Yoksa sen mi yedin?" Baekhyun kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakarken tek düşünebildiğim onu altıma alıp delicesine içinde gidip gelmekti.
"Hayır, bebeğim ben yemedim, bu gece muz isteyen sadece sen değildin!" dedim ve ona başımdan geçenleri tek tek anlattım. "...sonra Wufan muzları bölmemiz gerektiğini söyledi ve sonuç bu!"
"Yaah! Size inanamıyorum köşedeki markete gitmeliydiniz Eunhyuk amcanın marketinde taze muz bulabilirdin. Muzların en kalitelisi onda!"
"Ama o çoktan kapatmıştı Baekkie~"
"Eunhyuk amca o saatte uyumaz Chanyeol her neyse." dedi ve muzu soyup üzerine kremşanti döktü, sonra ağzına götürüp büyükçe bir ısırık aldı. "Umm... Çok lezzetli." dedi inlemeye benzer bir ses çıkararak. İç çamaşırım daha da daralırken alt dudağımı dişledim ve hemen karşımda muz yiyen acımasız sevgilimi izlemeye başladım.
"Siktir Baek beni sertleştiriyorsun. Muzla yaptığın şeyi penisim için de yapmaya ne dersin huh?"
"Ne yani penisini yememi mi istiyorsun? Böyle ısırarak." Baekhyun muzdan koca bir ısırık aldığında korkuyla geriledim ve penisimi elimle kapatıp yataktan uzaklaştım. Siktir benimle oynuyordu ve oynadığını gizleme gereği bile duymuyordu. Baekhyun kahkahalarına son verdiğinde gözlerimi kısarak ona baktım ve intikamımın sıcak alındığından emin olacağıma dair kendime bir söz verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Chickens
FanficYazan: Nina Türü: Romantik - Komedi - (Yaoi) - (mpreg) Karakterler: Lay, Kris, Luhan, Kai ve diğer EXO üyeleri. Zhang Yixing -Lay- (23 yaşında) Herkes ona melek der. Wu Yi Fan -Kris- (25 yaşında) Lay ona şeytan der. Lu han - (23 yaşında) Kai ona beb...