34.Bölüm - Dondurma

7.8K 681 228
                                    




-Dondurma-

Bir ay sonra...


Gün geçtikçe baba olacağım hissi beni daha da çok heyecanlandırıyordu. Zaman artık çok daha hızlı ilerliyor ve ben, her anımı sevdiğim insanla paylaşarak daha da mutlu oluyordum.


Minik, ufacık bir hayattı bizi bir araya getiren ve bu minik hayat bize aitti, Yixing'le bana...


"Herhangi bir sıkıntı görünmüyor bebeğiniz çok sağlıklı, bu haftaki kilosu... Tam tamına 25 gr'a ulaşıyor." Yixing'le aylık kontrollerimizden birini daha gerçekleştiriyorduk. Doktor bebeğimizin bu ay ki gelişiminden bahsederken bende sedye de uzanan Yixing'in minik ellerini sıkıca tutuyordum.


"Bu ayla birlikte bebeğinizin minikleri belirmeye başlıyor. Yüz ekşitme, kaşlarını çatma ve gözlerini kısma." Soğukkanlı olmaya çalışıyordum Yixing'in gözlerinden akan yaşlara rağmen ben elimden geldiğinde dik durmaya ve ona güç vermeye çalışıyordum. İkimizde çok heyecanlı ve duygusaldık şuanda.


"Bebeğinizin bu hafta cinsel organı da belirmeye başlayacak ama henüz cinsiyetini görebilmemiz mümkün değil yani sağlıklı bir sonuç elde edemeyebiliriz."


"Y-yani cinsiyetini ne zaman öğrenebiliriz?" Yixing bebeğimizin cinsiyetini benden daha çok merak ediyordu. O hep bir oğlu olsun istiyordu 'senin gibi yakışıklı ve güçlü olmalı' diyordu ama ben, ona benzesin onun kadar tatlı ve güzel olsun istiyordum.


"Aslında şuan da teknolojik, kaliteli ve renkli ultrasonla bebeğinizin cinsiyetini öğrenebilirsiniz ama maalesef kasabamız henüz ileri teknolojiye ulaşamadı. Yakında bu sorunu da gidereceğiz."


"Anlıyoruz." Yaşadığı hayal kırıklığı sesindeki cılız tona bile nüfus etmişti. Elimde olan minik elini sıktım ve ona burada olduğumu göstermeye çalıştım.


"Çok değil birkaç hafta daha bekleyebilirseniz kesin sonuç elde edeceğimizden eminim." Doktor ekranı kapattığında Yixing'in başına küçük bir öpücük kondurdum ve doktorun verdiği peçeteyle karnındaki jeli silmeye başladım. "Bugünle birlikte bebeğiniz tam tamına 3,5 aylık oldu. Bebek de sizde çok sağlıklısınız. Daha önce sizden beyaz et yemenizi istemiştim. Beyaz et yemeğe başladınız öyle değil mi?"


"Evet, geçen kontrolden beri baya bir beyaz et tükettik. Eşimin sağlıklı beslenmesi benim için çok önemli."


"Pekâlâ, size güveniyorum Bay Wu, görebildiğim kadarıyla bu konuda eşinize çok fazla destek oluyorsunuz ki, bu hamile eşler için gerçekten büyük bir sorumluluk. Sizi gerçekten tebrik ederim."


Yixing, doktorun bana olan iltifatlarına kaşlarını çatarak karşılık verdi ve öfkeyle bakışlarını doktora yönlendirdi. Sanki doktorun vücudunda görünmez kara delikler açmaya çalışıyor gibiydi, komik olansa bunu gizleme gereği bile duymuyordu.


Yixing son zamanlarda aşırı gergin ve sinirli biri haline dönüşmüştü. Ah birde yersiz kıskançlıklar edinmeye başlamıştı. Bu durum beni çoğu zaman sıksa da onun bana olan ilgisinin hoşuma gitmediğini söylemek Yixing'e karşı büyük bir haksızlık oldurdu.


"Elbette Yixing için yapamayacağım şey yok!" Yixing, duyduklarına memnun olmuş bir ifadeyle doktora bakmaya devam edip, elini koluma sardı ve bana biraz daha sokuldu.


"O zaman bir sonraki ay görüşmek üzere." Ayağa kalkıp Yixing'i giydirdim. Doktorun odasından çıktıktan sonra arabamıza binip çiftliğe doğru sürmeye başladım. Yixing tek kelime etmiyordu nedenini de az çok tahmin edebiliyordum aslında ama yine de sorma gereği hissettim.


Angel Of ChickensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin