-14-

496 51 61
                                    

הפאקינג הופעה של נייל.

-----------

אני ולואי יושבים בספה וצופים בטלוויזיה, סיימנו את ארוחת הבוקר, ואחרי ויכוחים רבים, והתעקשויות מצד לואי לסדר ולשטוף הוא, ניצחתי ולבסוף סידרתי ושטפתי את הכלים.  צפינו בתוכנית "חברים" בפרק ההוא, שיש איזו חתונה, בוגאס,  לא יודע, לא כל כך שמתי לב לתוכן הפרק, צפיתי בלואי... איך שהוא מצחקק שיש קטע שהצחיק אותו, איך שצדדי עייני מקומטים ואפיו מכווץ שהוא מתרכז בתוכנית, ואיך שהוא צמוד עם רגליו לחזהו ומכורבל בעצמו כמו דובי קטן. אני יכול להסתכל עליו כל היום, הוא גורם ללב שלי להתחמם בחזי, ולבטני לשרוף ולהתפוצץ מהתרגשות. המשכנו לצפות בסדרה, סליחה, הוא המשיך לצפות בסדרה, ואני צפיתי בו. (קריפי אחי ה.כ) ושנגמר הפרק הוא פתח את פיו לדבר, "   האז תודה שנתת לי להשאר פה, אבל אני חושב שאני אחזור לביתי.." הוא אמר וחיוכי ירד, "מה? למה? מה קרה?" אמרתי בלחץ שעשיתי משהו לא במקום, בעוד הוא רק גיחך, "האז הכל בסדר אני פשוט פה מאתמול בלילה.." הוא אמר ומיד ירדה אבן מליבי,כבר פחדתי שעשיתי משהו..." אה אוקיי, אתה בטוח? אתה יכול להשאר פה אין לי בע-" הוא קטע אותי ודיבר " האז, הכל בסדר, שוב תודה נדבר מאוחר יותר?" שאל ואני רק הנהנתי בראשי, ליוויתי אותו לדלת ונפנפתי עם ידיד בחיוך קטן שהוא יצא,סגרתי את דלת ביתי ונאנחתי. מה יש לי עכשיו לעשות?

------

עברה בערך חצי שעה, שבה כל מה שעשיתי היה לשכב ולחשוב מה לעזאזאל יש לי לעשות לבד בבית באמצע היום? ואז הייתה לי הארה. נכנסתי מהר לקבוצה של הבנים הרשומה תחת " וואן דיירקשן" והחלתי להקליד:

אני: בנים, מה אתם עושים בשלושה ימים הקרובים?

תפוח אדמה מחומצן: בעיקרון? כלום

דיג'י מאליק: גם אני לא

פיינו: היי! מה איתי?

דיג'י מאליק: סליחה אני אתקן, יש לי מה לעשות אני עושה את ליאם.

פיינו: זאין!!

הם פשוט כל כך מטומטמים וחמודים בו זמנית....

דיג'י מאליק: איך אתה מסמיק פה ליאמווו

לו: אתם לא רצינים איתי, אפילו עכשיו אתם פאקינג ביחד?

אני: הפסקנו עם דיבור על חיי המין של ליאם וזאין? יופי עכשיו תענו לי על השאלה.

דיג'י מאליק: כמו שאמרתי, חוץ מליאם אני לא עושה כלום.

פיינו: עוד מילה אחת ותעשה לגמרי כלום

תפוח אדמה מחומצן: פשוט... תשתקו אוקיי? תודה

לו: אני יכול

To the end of the world for you- larry stylinsonWhere stories live. Discover now