Η επόμενη μέρα ήταν Κυριακή και αποφάσισα να βγω με τον Βασίλη για πρωινό καφέ. Πήγαμε σε μια καφετέρια δίπλα στη θάλασσα, στο Πασαλιμάνι.
«Πώς τα περάσατε χθες στο γάμο του κουνιάδου σου;» με ρώτησε.
«Καλά.» απάντησα.
«Έγινε καμιά... κατάσταση με τη Λίζα μετά;» Ξεφύσησα και είπα:
«Όχι. Απ' το κακό στο χειρότερο πάμε.»
«Δεν μου λες... Πόσο καιρό έχετε να το κάνετε συνολικά;»
«Ένα χρόνο.» απάντησα με απογοήτευση.
«Πλάκα κάνεις!» αναφώνησε ο Βασίλης. «Κι έχεις αντέξει τόσο καιρό;»
«Αφού δεν μπορώ να πάω με άλλη γυναίκα.»
«Λάθος.» διαφώνησε. «Δεν έχεις δοκιμάσει να πας, γι' αυτό νομίζεις πως δεν μπορείς. Δεν σου λέω ότι πρέπει να την απατήσεις, όμως, φίλε μου, αυτή ίσως να είναι η μόνη λύση.»
«Τι εννοείς;»
«Αν πας στα αλήθεια με άλλη, η Λίζα θα ζηλέψει και θα καταλάβει το λάθος της. Θα συνειδητοποιήσει πως σε χάνει και θα κάνει τα πάντα για να σε κρατήσει.»
Σκέφτηκα πολύ σοβαρά αυτή την ιδέα και μετά από λίγο είπα:
«Μπα... Δεν νομίζω. Ίσα- ίσα θα κάνω τα πράγματα χειρότερα. Τα πάντα δείχνουν πως μετάνιωσε που με παντρεύτηκε.»
«Εσύ μετάνιωσες;»
«Όχι.» είπα ειλικρινά. «Δεν μετάνιωσα που την παντρεύτηκα. Μετάνιωσα απλώς για τον τρόπο που έγιναν όλα, βιαστικά και πρόχειρα.»
«Συμφωνώ.» είπε ο Βασίλης. «Ίσως αυτό ήταν που σκότωσε την αγάπη σας.»
«Και τα παιδιά μας είναι τα μόνα που μας κρατάνε μαζί αυτή τη στιγμή.» συμπλήρωσα εγώ.
Λίγο αργότερα, με πήρε στο κινητό ο Μενέλαος.
«Έλα ξάδελφε. Πώς πάει;»
«Καλά, εσύ;» μου είπε, αν και δεν τον άκουγα καθόλου καλά.
«Καλά, εδώ έχω έρθει για καφέ με τον κουμπάρο μου τον Βασίλη. Έλα κι εσύ, ρε.» του πρότεινα.
«Μπα... Δεν έχω καθόλου όρεξη.»
«Γιατί, τι έγινε;»
«Η Χαρά.» μου απάντησε κι έκανε μια παύση. «Είπε στους γονείς της πως είμαστε μαζί.»
«Αλήθεια; Και πώς το πήραν;»
«Κοίτα... Τη Ζωή δεν την πείραξε και τόσο, αφού τώρα έχουν χωρίσει με τον Λιβανό και το μίσος της για εμάς έχει καταλαγιάσει. Ο Λιβανός όμως, έγινε έξαλλος. Της είπε ότι αν δεν με χώριζε, θα διέκοπτε κάθε επαφή μαζί της και θα την αποκλήρωνε.»
YOU ARE READING
Ο Χαμένος
HumorΟ Λέανδρος είναι ένας έξυπνος και γοητευτικος έφηβος που ζει με τον εργατικό πατέρα του και την υπερβολικά φιλόδοξη μητέρα του. Μεγαλώνοντας, ψάχνει μάταια να βρει το νόημα της ζωής παντού: στις δεξιώσεις στις οποίες τον αναγκάζει να παρευρεθεί η μη...