𝕊𝕥𝕣𝕖𝕤𝕫𝕔𝕫𝕖𝕟𝕚𝕖 𝕡𝕚𝕖𝕣𝕨𝕤𝕫𝕖𝕛 𝕔𝕫𝕖̨𝕤́𝕔𝕚 𝕜𝕤𝕚𝕒̨𝕫̇𝕜𝕚

854 20 4
                                    


Ogólnie zrobiłam streszczenie pierwszej części mojej książki dla osób, które są zbyt leniwe żeby przeczytać pierwszą cześć lub po prostu chcą sobie przypomnieć co się tam działo.

Osoby bardziej cierpliwe zapraszam do przeczytania całej pierwszej części książki.

11-letnia Eight (Louisiana) uciekła od matki, która źle ją traktowała. Podczas swojej ucieczki dziewczyna spadła na beton i straciła chwilowo pamięć. Gdy Eight leżała tak na ziemi znalazła ją Handler, która ją przygarnęła jednak i u białowłosej matka dziewczynki ją znalazła. W wieku 15 lat Eight znowu uciekła od matki i udał się w stronę Akademi Umbrella. Była tam ogółem miłe widziana, a jedyną osobą, która jej nie lubiła, był oczywiście Five. Chłopak cały czas jej dokuczał, ale Eight starała się tym nie przejmować. Na pewnej misji Eight poznała Nicka, który był pseudo przestępca i tego samego dnia poznała jeszcze Meghan, która jak się później okazało, jest kuzynką Nicka. We trójkę bardzo się zaprzyjaźnili i spędzali razem wiele czasu. Relacje Eight i Five'a trochę się poprawiły, a Eight poszła zobaczyć co z jej matką, która jak się okazało, nie żyje. Nick i Meg musieli się przeprowadzić, przez co ich kontakt się urywa, a Five znowu zaczął obrażać Eight, przez co ich relacje się pogorszyły, mimo tego, że Five'a już od dawna ciągnęło do blondynki. Reginald ogłosił, że w tym roku wszyscy jadą na wakacje, jednak jedzie z nimi jego bratanica Jane, która nie mam mocy (tak ta Jane, która będzie w tej książce) a Eight i Klaus zostali jej opiekunami podczas tej wycieczki pomimo tego, że jej nie lubili. Na wakacjach Eight poznaje Madison (MJ) która zostaje jej przyjaciółką. Five znajduje sobie dziewczynę o imieniu Leyla, która na każdym kroku dogryza Eight. Rodzeństwo wybiera się do klubu gdzie Five i Eight wyznają sobie uczucia, jednak ich miłość nie trwa zbyt długo, ponieważ Eight przyłapuje Five'a na całowaniu się z Leylą dzień po wyznaniu sobie uczuć. Blondwłosa zaprzyjaźnią się z Noah Rogersem, którego poznała w klubie i oboje zaczynaja się spotykać jednak Eight zdaje sobie sprawę, że kocha Five'a więc Noah zostaje tylko jej przyjacielem. Five i Eight zostają parą i są ze sobą bardzo szczęśliwi. Jednak nic co dobre nie trwa wiecznie i podczas spotkania Eight i Five'a z kolegami chłopaka dziewczyna przez przypadek dowiaduje się, że była tylko zakładem, przez co oboje ze sobą zrywają. Eight zaczęła chodzić z Noah, a Five znalazł sobie nową dziewczynę. Pewnego dnia Five cofnął się w czasie, a Eight totalnie się załamała i zrozumiała, że wciąż kocha chłopaka. Ojciec w ramach eksperymentu każe blondynce się utopić jednak w taki sposób, żeby jej energia przytrzymywała ją przy życiu. Po 2 latach wrócił Five i Eight natomiast ojciec zmarł, co jak się później okazało nie było prawdą, a Jane ma moce i jest częścią nowej akademi, a mianowicie Sparrow Academy.

Hate or Love //Five Hargreeves// cz.2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz